Browsing by Author "Мавріна, А. О."
Now showing 1 - 15 of 15
- Results Per Page
- Sort Options
Item Бюджетування витрат в системі “фінансовий менеджмент – маркетинг” промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Мавріна, А. О.Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуровано етапи бюджетування маркетингових інвестицій. Розроблено карту позиціонування маркетингових заходів досліджуваного підприємства за рентабельністю інвестицій. Essence of marketing’s costs and evaluation of their efficiency are identified. Marketing costs from position of marketing investments are considered. The stages of marketing investments budgeting are investigated. The card of positioning marketing measures of the studied enterprise is developed after profitability of investments.Item Державне регулювання інноваційно-інвестиційної діяльності в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Мавріна, А. О.Item Договірне регулювання проектів державно-приватного партнерства в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Процак, К. В.; Карий, О. І.; Мавріна, А. О.Досліджено концептуальні засади договірного регулювання, проблеми регулювання державно-приватного партнерства в Україні. Виявлено фактори, які негативно впливають на успішність реалізації передбачених цими угодами проектів державно-приватного партнерства. Запропоновано удосконалити договірну програму реалізації проектів державно-приватного партнерства в Україні, надаючи можливості сторонам проекту ДПП вносити необхідні зміни протягом життєвого циклу проекту, забезпечуючи так гнучкіше регулювання відносин його учасників. The conceptual basis of contractual regulation is researched in the article. The research shows that increasing the efficiency of public-private partnerships (PPP) requires improving contractual relations, reducing their uncertainty. Accordingly, it is necessary to implement the approaches that will reduce the implicitness of agreements in the field of public-private partnerships. The perspective directions that could be realized through public-private partnerships in Ukraine are presented. Among them there is technically backward and outdated infrastructure (roads and railways, airports, seaports, housing and utilities, wastes removal and sorting, telecommunications). The problems of public-private partnerships regulation in Ukraine are revealed. Thus, for example, regulation of functions in the field of PPP in Ukraine and European countries is assigned to different authorities. Regulatory functions in Europe are performed by specially created consulting centers, consisting of representatives of business and government. The similar regulatory functions in Ukraine are almost fully performed by different ministries and government departments. It is substantiated that the legal and regulatory framework of PPPs in Ukraine is very complicated, multilevel and bureaucratic. The law on public-private partnerships in Ukraine involves the implementation of projects only in the form of a treaty, while in some European countries there is no such limitation. In Europe there is usually created a special structure in the form of a legal entity with the participation of public and private partners, sometimes even involving financial institutions. The factors that hinder successful implementation of public-private partnerships projects are discovered in the article as well.Item Ефективність організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чухрай, Н. І.; Мавріна, А. О.Розглянуто організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Висвітлено результати маркетингового дослідження щодо ефективності організування маркетингових служб на промислових підприємствах Львівщини. Виявлено ті чинники, які впливають на цю ефективність. This article is devoted to the organization of marketing activities in industry. The results of market research on the effectiveness of the organization of marketing of industrial enterprises had given in the article. Factors affecting this efficiency were identified.Item Маркетинг і логістика у здобутті конкурентної переваги на глобальному ринку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мавріна, А. О.; Кутнів, Н. М.Розкрито сутність маркетингу і логістики у здобутті конкурентної переваги підприємств на глобальному ринку. Ідентифіковано виклики глобалізації, що постають перед маркетингом і логістикою вітчизняних підприємств. Вивчено роль обслуговування клієнта у здобутті конкурентної переваги підприємства на глобальному ринку. Розкрито завдання системи CRM у маркетингово-логістичній діяльності підприємств. In the article essence of marketing and logistic is exposed in the receipt of competitive edge of enterprises at the global market. An author is carry out authentication of calls globalizations which rise before marketing and logistic of domestic enterprises . The role of customer service is studied in the receipt of competitive edge of enterprise at the global market. The task of the system of CRM is exposed in marketing-logistic activity of enterprises.Item Маркетингові дослідження способів ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чухрай, Н. І.; Мавріна, А. О.Виконано маркетингове дослідження ідентифікації витрат на маркетинг на базі 150 підприємств Львівщини. Результати маркетингового дослідження виявили низку проблем щодо ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах. Окреслено перспективи подальших досліджень. This article explores the situation to identify the costs of marketing on domestic enterprises. Market research conducted on 150 enterprises in Lviv region. The results of market research revealed a number of major problems in identifying and accounting the marketing costs of domestic enterprises. The author prospects for further research.Item Механізм взаємодії учасників інноваційних процесів у сфері енергоменеджменту(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Копець, Г. Р.; Рачинська, Г. В.; Мавріна, А. О.Item Особливості взаємодії вищих навчальних закладів та бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Процак, К. В.; Мавріна, А. О.Item Оцінювання ефективності маркетингових заходів(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Мавріна, А. О.Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуризовано існуючі показники оцінювання ефективності маркетингових заходів, виявлено їхні переваги та недоліки.The essence of marketing expenses and approaches to estimation of their efficiency is identified. Marketing expenses from a position of marketing investments are considered. It is defined existing indicators of marketing actions efficiency estimation, their advantages and lacks are found out.Item Проблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мавріна, А. О.Розглянуто проблеми співпраці між функціональними підрозділами підприємства. Розкриваються причини виникнення конфліктів між відділами маркетингу та фінансів. Наведено приклади негативного впливу цих конфліктів на ефективність діяльності підприємства. The problems of collaboration between functional subsections of enterprise are exposed in the article. Reasons of origin of conflicts between the departments of marketing and finances are explained. The examples of negative influence of these conflicts on efficiency of activity of enterprise are resulted.Item Роль освіти в інноваційному розвитку країни(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мавріна, А. О.; Дружицький, Ю. Т.Item Спеціальні економічні зони: зарубіжний досвід та перспективи в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Войцеховська, Ю. В.; Мавріна, А. О.; Войцеховська, В. В.Розглянуто актуальні проблеми створення та функціонування спеціальних економічних зон (СЕЗ). Досліджено досвід Польщі, де на цей час функціонують 14 СЕЗ, інвестовано близько 100 мільярдів злотих іноземних інвестицій, створено кількасот тисяч нових робочих місць. Наведено статистичні дані щодо показників динаміки функціонування СЕЗ у Польщі та країн-інвесторів. Окреслено дискусійні питання з приводу доцільності та ефективності діяльності СЕЗ. Сьогодні в Україні функціонують 10 СЕЗ зі залученням близько 600 мільйонів доларів іноземних інвестицій. Наголошено увагу на тому, що в умовах дефіциту внутрішніх та зовнішніх інвестиційних ресурсів реалізація можливостей СЕЗ не використана сповна. Запропоновано сформувати нову концепцію діяльності СЕЗ, яка би спиралась на такі засади: а) залучати інвестиції інноваційного спрямування, в пріоритетні галузі, в промислово слабкорозвинені регіони, в науково-дослідницьку діяльність, у сферу сучасних послуг із створенням нових робочих місць; б) змінити регіональну політику держави і забезпечити передачу повноважень щодо керівництва СЕЗ на рівень окремих територій і місцевих влад; в) внести відповідні зміни до законодавства щодо гнучкої диференційованої системи пільг для іноземних інвесторів з урахуванням особливостей ресурсного потенціалу того чи іншого регіону; г) забезпечити державні гарантії стабільної діяльності іноземного капіталу на тривалу перспективу. Зроблено висновок щодо розширення економічних досліджень на новому етапі ринкових перетворень – децентралізації управління і створення бюджетів місцевих громад, що може стати базою обґрунтування варіантів стимулювання розвитку економіки та залучення іноземних інвесторів. The actual problem of creation and functioning of special economic zones (SEZ ). We study the experience of Poland, where currently there are 14 SEZs, the invested 100 billion zlotys of foreign investments created several hundred thousand jobs. We develop the statistics on the dynamics of SEZ in Poland and the investors. The discussion questions are marked on the appropriateness and effectiveness of the SEZ. In Ukraine, currently there are 10 SEZs, involving about 600 million dollars of foreign investment. The attention is payed on the fact that the shortage of internal and external investment resources opportunities for SEZ is used. It is proposed to create a new concept of SEZ, which would have relied on the following principles: a) to attract investments of innovation focus in priority sectors in industrialized underdeveloped regions in research and development in the sphere of modern services with the creation of new jobs; b) to change the regional policy of the state and ensure the transfer of authority on FEZ management at the level of individual territories and local authorities; c) to amend the law on flexible differentiated system of benefits for foreign investors taking into account the characteristics of the resource potential of a region; d) to provide state guarantees the sustainability of foreign capital in the long term. The conclusion is made to expand economic research at a new stage of market reforms – decentralization and to establish the community budgets, which could become the basis for options justification to stimulate the economy and attract foreign investors.Item Фінансове забезпечення маркетингової політики промислового підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мавріна, А. О.Cистематизовано причини виникнення конфліктів між маркетинговими та фінансовими функціональними підрозділами промислового підприємства. Розкрито основні сфери запровадження заходів задля пом’якшення або уникнення цих конфліктів. Описано сутність процесу встановлення цін як результат міжфункціональної співпраці, спільний процес формування збутової політики, фінансові аспекти політики обслуговування клієнтів. Reasons of origin of conflicts are in-process systematized between marketing and financial functional subsections of industrial enterprise. The basic spheres of introduction of measures are exposed for the sake of softening or avoidance of these conflicts. Essence of process of establishment of prices is described as a result of interfunctional collaboration, general process of forming of sale policy, financial aspects of policy of service of customers.Item Фінансові аспекти розробки комплексу маркетингу(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Чухрай, Н. І.; Мавріна, А. О.Item Інноваційний розвиток підприємств України як фактор підвищення їх конкурентоспроможності(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Рачинська, Г. В.; Копець, Г. Р.; Мавріна, А. О.