Browsing by Author "Молнар, М. М."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Математичне моделювання електромеханічних коливань в електроприводах з обертово-поступальним рухом на прикладі кранового механізму(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Чабан, А. В.; Молнар, М. М.; Бойчук, Б. Г.Запропоновано методику математичного моделювання електромеханічних коливань в електроприводі з обертово-поступальним рухом. Асинхронний мотор та привідний механізм розглядаються як система із зосередженими параметрами з нелінійними коефіцієнтами. Рівняння стану електромеханічної системи зображені в нормальній формі Коші. In the paper is proposed the method of mathematical modeling of electromechanical oscillations in electric drive with rotationally forward movement. Induction motor and drive follower are considered as system with lumped parameters with nonlinear coefficients.Item Резонансні процеси в системі "обмотки-ізоляція" трифазного трансформатора зі схемою з'єднання обмоток Y/Y в аварійному режимі його роботи(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Никонець, Л. О.; Федів, Є. І.; Молнар, М. М.; Бучковський, Р. В.Перегоряння запобіжників, через які трансформатор приєднується до мережі, у разі, коли частота коливань вільної складової внутрішніх перенапруг мережі збігається з резонансною частотою трансформатора, може призвести до його пошкодження. Оскільки наслідки перегоряння запобіжника та пошкодження трансформатора непорівняльні, пропонується встановлювати розрядники після запобіжників, безпосередньо на виводах обмотки ВН трансформатора. Як варіант можливе встановлення обмежувачів перенапруг до запобіжника, а вентильних розрядників – після нього. Safety devices fusion through which the transformer is joined to the network, when the vibrations frequency of internal overstrains free constituent of network coincides with resonance frequency of transformer, can result in its damage. As the consequences of safety device fusion and damage of transformer not are comparative, it is suggested to set spark-gaps after safety devices directly on the conclusions of puttee of HV transformer. Another possible variant is to establish the terminators of overstrains to the safety device, and valves spark-gap – after him.