Browsing by Author "Огерчук, Ю. В."
Now showing 1 - 19 of 19
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз організування збутової діяльності вітчизняних виробників кави(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Огерчук, Ю. В.Дано оцінку стану ринку кави в Україні та проаналізовано організування збутової діяльності українських підприємств-виробників кави. Детально проаналізовано організаційну структуру управління маркетинговою та збутовою діяльністю найбільшого виробника кави в Україні — СП “Галка Лтд”. Результати дослідження стануть вихідним етапом розробки моделі реструктуризації управління збутом для усіх виробників кави в Україні. In the article the evaluation of coffee market in Ukraine is provided, and organization of distribution activities of Ukrainian enterprises — coffee producers is analyzed. The organizational structure of marketing and distribution activities management of “Halka Ltd” Joint Venture, the largest coffee producer in Ukraine, is analyzed in detail. Research results will become a starting point in the development of a model of restructuring distribution management for all coffee producers in Ukraine.Item Етична поведінка в бізнесі та Nudge-технології(Видавництво Львівської політехніки, 2018-05-16) Передало, Х. С.; Огерчук, Ю. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Значущість основних чинників економічної конкуренції через призму використання інструментів проєктного менеджменту у підприємництві(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Самсоненко, М. С.; Передало, Х. С.; Огерчук, Ю. В.; Samsonenko, M. S.; Peredalo, Kh. S.; Oherchuk, Yu. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто основні чинники економічної конкуренції, а саме: людей, час, гроші та якість. Відображено можливість керувати цими чинниками через конкретні інструменти проєктного менеджменту. Підкреслено практичну значущість кожного із чинників економічної конкуренції та відповідного інструменту проєктного менеджменту для управління ним на прикладі компаній у різних сферах економіки, спираючись на результати досліджень чи статистичні дані. Запропоновано удосконалений процес оцінювання зацікавлених груп впливу на проєкти з метою підвищення рівня їх конкурентоспроможності.Item Маркетингова освіта в Україні: забезпечення якісної підготовки маркетологів відповідно до потреб українського ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Огерчук, Ю. В.; Качановецька, О. С.Item Маркетингові стратегії та їх взаємозв’язок з організаційними структурами підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Огерчук, Ю. В.; Передало, Х. С.Висвітлено взаємозв’язок маркетингових стратегій та організаційних структур, розглянуто вплив місії підприємства на побудову організаційних структур управління та формування посадових інструкцій, наведено характеристику “Pull”- так і “Push”- стратегій, відображено взаємозв’язок між використанням “Pull”- і “Push’’-стратегій та ринковою позицією підприємства, використовуючи цінові дослідження ринку кави в Україні та Німеччині, проаналізовано передумови організаційних змін на підприємстві. Interaction of marketing strategy are displayed, influence of mission of the organization on construction of organizational structure of management and formation of duty regulations are considered, the characteristic the "Pull" - and "Push" strategy are represented, the interrelation between use "Pull" - and "Push" - strategy and a market position of the enterprise are displayed, using thus price researches of the market of coffee in Ukraine and Germany, forewords of organizational changes at the enterprise are analysed.Item Міграція українців: основні причини та загрози(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Кріль, Л. М.; Огерчук, Ю. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Місце збуту в системі маркетингових інструментів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Огерчук, Ю. В.Розглядаються співвідношення понять маркетинг, збут та продаж. Зроблено акцент на розбіжностях в американському та європейському підходах щодо місця збуту в системі маркетингових інструментів. Наведено власне тлумачення поняття збуту. Запропоновано власний підхід до розгляду експансії збуту та маркетингу на підприємстві. Definitions of marketing, distribution and sale are considered. The divergences between American and European approaches as to the place of sale/distribution in the system of marketing tools are accentuated. Personal interpreting of the sale/distribution definition is provided. Personal approach towards consideration of sale/distribution and marketing expansion at the enterprise is suggested.Item Організаційне розташування маркетингових та збутових служб в дивізійних організаційних структурах управління крупних компаній(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Огерчук, Ю. В.; Національний університет "Львівська політехніка"Розглядаються проблеми організаційного розташування маркетингу та збуту в дивізійних структурах управління крупних компаній. На основі описаних в науковій літературі та існуючих зарубіжних компаній розглядаються та аналізуються пріоритетності маркетингу в цих компаніях. Визначаються типові варіанти організаційного розміщення маркетингу та збуту в дивізійних структурах з метою подальшого удосконалення організування маркетингової та зокрема збутової діяльності. The article is devoted to the problems of marketing and selling organization in divisional management structures of large companies. The importance of marketing in such companies is investigated and analysed on the basis of the existing and decrypted in the scientific literature foreign companies. The typical variants of organizational structures of marketing and selling in divisional structures are determined for the further improvement of marketing organization including selling activities in the article.Item Організаційні форми функціонування маркетингу та збуту на промисловому підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Огерчук, Ю. В.Розглянуто проблеми організаційного розташування маркетингу та збуту в організаційних структурах управління промислових підприємств. На основі описаних в науковій літературі та існуючих структур закордонних компаній розглядається та аналізується пріоритетність маркетингу та збуту в таких компаніях. Визначаються типові варіанти організаційного розміщення маркетингу та збуту в організаційних структурах з метою подальшого удосконалення маркетингової та зокрема збутової діяльності. The article is devoted to the issues of organizational marketing location and selling in management structures of industrial enterprises. The exploration and analysis of marketing priority and selling is done on the basis of the existing and described in the scientific literature foreign companies. In the article the typical variants of organizational marketing location and selling in divisional structures are determined to further improve marketing organization including selling activities.Item Особливості вибору стратегії розвитку вітчизняних підприємств на основі аналізу стратегічних альтернатив(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Маслак, О. О.; Огерчук, Ю. В.; Маслак, Т. О.; Maslak, O. O.; Oherchuk, Yu. V.; Maslak, T. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано змістове навантаження поняття “стратегія”, розглянуто основні ключові концепції визначення стратегії як зарубіжних, так і українських вчених, наведено відомі види стратегічних альтернатив, які найчастіше використовують в організаціях, наведено етапи вибору стратегії розвитку компанії на основі вибору стратегічних альтернатив, вказано ризики, з якими можуть зіткнутися розробники стратегії, реалізуючи цей процес.Item Особливості просування банківських продуктів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Косар, Н. С.; Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т.Розглянуто питання оцінки розвитку страховика, методології та методик оцінювання. Отримані результати щодо оцінки аналізуються на прикладі страхової компанії «ОРАНТА». Пропонується новий підхід до оцінювання розвитку страховика з урахуванням ризиків його діяльності. The article is deducted to the issues of the development evaluation of the insurer, to the analysis of the methods and methodologies of this evaluation. The received results of the evaluation are compared on the example of the insurer “ORANTA”. The new approach to the development evaluation with the risk monitoring is suggested.Item Проблеми використання природних ресурсів в умовах глобалізації(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Яригіна, Т. О.; Передало, Х. С.; Огерчук, Ю. В.; Yarigina, T.; Peredalo, Kh.; Oherchuk, Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПодано класифікацію природних ресурсів, наведено статистику поточного забезпе- чення природними ресурсами та частки наявності родовищ природних ресурсів у країнах світу та в Україні, досліджено водний та лісовий потенціал України, охарактеризовано програму збалансованого природокористування, ратифіковану в Україні, обґрунтовано заходи щодо збереження природних ресурсів, перераховано поради для їх оптимального використання на особистісному, підприємницькому та міжнародному рівнях.Item Суперечності в поглядах на місце збуту в маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Огерчук, Ю. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто визначення основних понять, пов’язаних із збутом. Зроблено акцент на розбіжностях в американському та європейському підходах щодо місця збуту в системі маркетингових інструментів. За американським підходом маркетинг є філософією ринковозорієнтованого підприємництва і базується на чотирьох маркетингових інструментах, де збуту не відведено постійного місця, а продаж є елементом комунікаційної політики. Європейська концепція не визнає домінування маркетингу. Маркетинг і збут мають в організації чітко визначені завдання. Definitions of major notions related to sale are considered. Divergences between American and European approaches as to the place of sale in the system of marketing tools are accentuated. In accordance with the American approach marketing is dealt with as a philosophy of market-oriented entrepreneurship, and is based on 4 marketing tools, where sale has not been provided a permanent place, and selling is found to be an element of communication policy. The European concept does not recognize the domination of marketing. Marketing and sale share specific tasks in organization.Item Сутність проектів та їх загальна характеристика(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Передало, Х. С.; Огерчук, Ю. В.; Пшик-Ковальська, О. О.Розглянуто роль проектного підходу в управлінні підприємствами, проаналізовано різні трактування поняття «проект», наведено основні характерні особливості проектів, розглянуто принципи управління проектами, серед яких виділено принципи легітимності, екологічності та соціальної спрямованості. The role of approach planning in a management enterprises are considered, different interpretations of concept "project" are analysed, basic characteristic features over of projects are examined, principles of management projects are considered among principles of legitimity, ecofriendlyness and social orientation are explaned.Item Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Косар, Н. С.; Понтус, В. В.; Огерчук, Ю. В.Проаналізована ефективність традиційних засобів реклами в умовах посилення конкуренції , розглянуто сучасні альтернативні підходи у сфері реклами, які базуються на використанні концепції “маркетингу вражень” і “ маркетингу за дозволом", в основі яких лежать емоційні мотиви. Визначені особливості їхнього впровадження у практику діяльності підприємств у розвинутих країнах світу, на території України та близького зарубіжжя. The efficiency of traditional ways of advertising in conditions of amplification of a competition is analysed, the modern alternative approaches in sphere of advertising are considered which are based on use of the concept «of impressions marketing» and «of marketing behind the sanction» in the chapter of which corner the emotional motives lay. The features of their introduction in practice of activity of the enterprises in the advanced countries of the world, in territory of Ukraine and near foreign countries are certain.Item Сучасні інформаційні технології як запорука успіху компанії(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Огерчук, Ю. В.; Скрипник, О. О.; Федорців, Я. В.Розкрито роль України як одного з аутсорсингових центрів Європи за рахунок наявності висококваліфікованої робочої сили. Дано оцінку ступеня важливості інформаційних технологій в управлінні діяльністю компанії, зокрема розглянуто автоматизацію збутових процесів. Детально проведено аналіз діяльності аутсорсингової компанії "Eleks Software" - лідера серед компаній цього профілю в Західній Україні. Is shown Ukraine's role as the one of the biggest outsourcing centres in Europe. This is possible because of its highly qualified labour force. Here is also presented importance of information technologies in company's management and sales activities. The detailed analysis of outsourcing company "Eleks Software" which is leader among the companies of this field in Western Ukraine is also carried out.Item Теоретичні аспекти визначення поняття «природна монополія»(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Огерчук, Ю. В.; Олійник, Я. І.Item Україно-бразильські відносини: загальна характеристика(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Вороняк, Г. Р.; Огерчук, Ю. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Формування інноваційної інфраструктури у сфері електроенергетики в Західному регіоні України(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Олійник, Я. І.; Огерчук, Ю. В.