Browsing by Author "Ониськів, Б. М."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Деформації в арматурі і бетоні при роботі замкнутих стропувальних петель у плоскостінних залізобетонних конструкціях(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Гнатюк, О. Т.; Ониськів, Б. М.Проведені експериментальні випробовування дали можливість дослідити розподіл деформацій у бетоні і арматурі на різних стадіях їх завантаження і визначити несучу здатність замкнутих стропувальних петель з центральним зварним з’єднанням.Item Дослідження впливу сил бокового тертя на несучу здатність буровставних і буродобивних паль(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Ониськів, Б. М.; Сорока, Я. В.; Канюк, В. М.; Холод, П. Ф.Описано методику експериментального дослідження величин і характеру розподілу тертя по боковій поверхні паль та наведено результати їх випробувань в натурі. Described, method of experimental research of sizes and character of division of friction on the lateral surface of piles and the results of their tests are resulted in nature.Item Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Гнідець, Б. Г.; Ониськів, Б. М.; Васьків, В. М.; Кавацюк, І. Д.; Щеглюк, М. Р.Розглядається конструктивне вирішення автомобільної естакади в складних умовах транспортного вузла. Описано експериментальні дослідження конструкцій елементів її прогонової будови. Конструкція естакади являє собою багато-прогонову нерозрізну систему з кроком опор 28,8 м із збірно-монолітного залізобетону, з застосуванням типових попередньо напружених двотаврових балок прогоном 18,0 м, монолітних надопорних попередньо напружених балок прогоном 10,8 м зі захованим ригелем в одному рівні з балками. In this article the structural decision of overhead road is examined in the difficult conditions of a transport knot. Experimental researches of constructions model of span elements are described also. The construction of overhead road is reinforced concrete much span continuous system with the step of buttress 28,8 m, with using of typical pre-stressed 18,0 m I-beams, monolithic over-buttress pre-stressed 10.8 m beams with hide flange in one level of beams.Item Експериментальні дослідження роботи буронабивних паль d=1,0 м при сумісній дії вертикальних і горизонтальних навантажень(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002) Ониськів, Б. М.; Сорока, Я. В.; Холод, П. Ф.Наведені результати дослідження несучої здатності буронабивних паль d=1,0 м при сумісній дії вертикальних і горизонтальних навантажень в умовах за¬лягання гравійно-галькових грунтів на потужному шарі аргелітоподібних глин.Item Ефективні конструкції буродобивних і буровставних паль для влаштування фундаментів опор мостів в гідрогеологічних умовах Прикарпаття(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Ониськів, Б. М.; Коваль, П. М.; Сорока, Я. В.; Канюк, В. М.Розроблено математичні моделі нагрівання природного газу для енергетичних роздільників. Проведено аналітичне прогнозування результатів дослідження ступеня нагрівання стисненого газу після енергетичного роздільника. Визначено та оптимізовано ступінь нагрівання стисненого газу. Mathematical models of natural gas heating for energy separators are designed. Analytical forecasting of results of research of a degree of heating of the compressed gas after a energy separator is carried out. Degree of heating of the compressed gas is determined and optimized.Item Конструктивні особливості фундаментів опор мостів на передгірських ділянках рік Прикарпаття(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Ониськів, Б. М.; Сорока, Я. В.; Канюк, В. М.Описано гідрогеологічну структуру русел рік в районі Прикарпаття та раціональні конструкції фундаментів опор мостів, які упродовж останніх десятиліть успішно використовуються в цих умовах. Наведено результати експериментальних досліджень їх роботи за різних комбінацій завантаження. A hydro-geological structure of river-beds in the district of Subcarpathians and rational constructions of foundations of supports of bridges which during the last decades are successfully used in these conditions are described. The results of experimental researches of its work at different combinations of load are pointed.Item Особливості влаштування фундаментів опор мостів в гідрогеологічних умовах Карпат(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Ониськів, Б. М.; Сорока, Я. В.; Канюк, В. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Описана гідрогеологічна структура русел рік в районі Карпат та раціональні конструкції фундаментів опор мостів, які упродовж останніх десятиліть використовують під час їхнього будівництва в цих умовах. Розглядають проблеми, які виникають під час проектування і будови мостових споруд.Item Підсилення фундаментів залізобетонними буронабивними мікропалями під час реконструкції будинків в умовах суцільної забудови(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Ониськів, Б. М.; Демчина, Б. Г.; Сорока, Я. В.; Канюк, В. М.Розроблено ефективний метод підсилення фундаментів існуючого будинку № 30 по вул. Котляревського в м. Львові в умовах суцільної забудови з використанням буро- набивних залізобетонних мікропаль під час його реконструкції. The effective method of strengthening of foundations of existent building № 30 on the Kotlyarevskogo street, Lviv, is developed in the conditions of continuous building with the use of boring drilling and stuffing of reinforced concrete micropiles at its reconstruction.Item Робота високоміцної арматури без зчеплення з бетоном у центрально-стиснутих елементах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Ониськів, Б. М.; Холод, П. Ф.У статті описано роботу високоміцної арматури без зчеплення з бетоном, методику виготовлення, випробування та аналіз результатів досліджень центрально-стиснутих залізобетонних елементів.