Browsing by Author "Панченко, Б. Я."
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вибір параметрів регулятора швидкості системи електропривода для навантаження з кривошипно-шатунним механізмом(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Карплюк, Б. Л.; Карплюк, Л. Ф.; Панченко, Б. Я.Проаналізовано роботу системи керування частотно-керованим електроприводом кривошипно-шатунного механізму. Розроблено методику налаштування контуру регулювання швидкості. Результати досліджень можна використовувати під час розроблення нових систем електроприводів. The control system of electric drives with Crankshaft mechanism load has been analyzed. Method of tuning speed feedback adjusting was developed. The result can be used for the designing new systems of electric drives.Item Вибір параметрів системи регулювання з селективною корекцією(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Карплюк, Л. Ф.; Панченко, Б. Я.Проаналізовано роботу системи підпорядкованого керування з селективною корекцією. Розроблено методику вибору типу та параметрів регуляторів. Результати досліджень можна використовувати під час розроблення нових систем електроприводів. The control system of electric drives has been analyzed. Method of tuning speed feedback adjusting was developed. The result can be used for the designing new systems of electric drives.Item Дослідження режимів розгону тягового електропривода тролейбуса(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Карплюк, Л. Ф.; Лозинський, О. Ю.; Мороз, В. І.; Панченко, Б. Я.На розробленій моделі електромеханічної системи тягового електропривода досліджені процеси пробуксовування під час розгону тролейбуса. Для забезпечення розгону без пробуксовування запропоновано ввести контур регулювання прискорення.Item Система автоматизованого електроприводу з обмеженням прискорення(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Лозинський, О. Ю.; Панченко, Б. Я.; Цяпа, В. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено результати досліджень системи обмеження прискорення екскаваторного електроприводу механізму повороту з використанням затриманого зворотного зв’язку за прискоренням.Item Система керування для тягового частотно керованого електроприводу(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Карплюк, Л. Ф.; Карплюк, Б. Л.; Панченко, Б. Я.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано побудову електромеханічної системи тягового електроприводу. Наведено результати дослідження. Результати можуть бути використані під час розроблення тягових електроприводів.Item Система керування електроприводу кривошипно-шатуннoго механізму з нелінійними зворотними зв’язками(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Головач, І. Р.; Карплюк, Л. Ф.; Панченко, Б. Я.; Цяпа, В. Б.Проаналізовано роботу системи керування електроприводу кривошипно-шатунного механізму. Розроблено методику налаштування регуляторів. Результати досліджень можуть бути використані під час розроблення нових систем електроприводів. The control system of electric drives with Crankshaft mechanism load has been analyzed. Method of tuning speed feedback adjusting was developed. The result can be used for the designing new systems of electric drives.Item Система параметричного регулювання прискорення механізму приводу обертання екскаватора(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Лозинський, О. Ю.; Панченко, Б. Я.; Цяпа, В. Б.Описано систему електропривода механізму обертання з контуром від’ємного затриманого зворотного зв’язку за прискоренням, який регулює прискорення за пропорційним законом залежно від величини моменту інерції механізму.The system of electromechanic of mechanism of rotation is described with the contour of the negative detained feed-back after the acceleration, which regulates the acceleration after a proportional law depending on the size of moment of inertia of mechanism.Item Система підпорядкованого керування з селективним регулятором швидкості(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Панченко, Б. Я.; Карплюк, Л. Ф.Проаналізовано роботу системи підпорядкованого керування електроприводу. Розроблено методику налаштування регуляторів. Результати досліджень можна використовувати під час розроблення нових систем електроприводів. The control system of electric drives has been analyzed. Method of tuning speed feedback adjusting was developed. The result can be used for the designing new systems of electric drives.Item Удосконалення систем керування екскаваторними електроприводами, що працюють в режимах перевантажень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009) Лозинський, О. Ю.; Панченко, Б. Я.; Цяпа, В. Б.; Карплюк, Л. Ф.Описано та наведено результати досліджень роботи системи екстреного захисту електромеханічного обладнання екскаватора. The results of researches of work of the system of ekstrennogo defence of electromechanics equipment of power-shovel are described and resultedItem Частотно-керований електропривід для навантаження з кривошипно-шатунним механізмом(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Карплюк, Б. Л.; Карплюк, Л. Ф.; Панченко, Б. Я.Проаналізовано роботу системи керування електроприводом. Наведені результати досліджень. Результати досліджень можна використати під час розроблення нових систем електроприводів The control system of drive electric drives has been analysed. The conclusion have been drawn from the results of the research. The result may be used during the designing electric drives.