Browsing by Author "Фарат, О. В."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Базові принципи управління брендом(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Фарат, О. В.; Мазурик, М. Б.Охарактеризовано бренд як важливий маркетинговий інструмент, який визначає відносини до нього споживачів та базові принципи управління ним. Систематизовані особисті цінності людей щодо їх споживацьких переваг, визначені варіанти умовного поділу типів архітектури бренду на “західний” і “східний”, значення ко-брендингу та медіапланування в системі брендингу. Значна увага приділяється вектору бренду - ціннісній складовій, що впливає на його розширення. The authors in the article characterize a brand like the important marketing tool that defines the relations of the customers and gives the characteristics of the basic principles of its management. The author systematizes the personal values according to their customers’ advantages, gives the options of the conditional definition as architecture “western” and “eastern” branding. It is shown the role of co-branding and media-planning in the branding system. The main part of the work is devoted to the brand vector-the valuable particle that effects it’s extending.Item Залучення регіональних інвестицій як напрям інтеграції України до європейського інвестиційного ринку (на прикладі Львівської області)(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Фарат, О. В.; Сокіл, Ю. Р.Охарактеризовано основні напрями залучення інвестиційних ресурсів зовнішніми інвесторами в розвиток регіональних економічних систем в Україні, які розглядаються як інвестиційний товар на Європейському інвестиційному ринку. На прикладі Львівської області висвітлено і проаналізовано основні показники її інвестиційної діяльності, на основі яких визначено галузі інвестиційної привабливості. The article describes the main areas of investment attraction outside investors in the development of regional economies in Ukraine to be considered as an investment product in the European investment market. For example, Lviv region highlighted and analyzed key indicators of investment on which the field of investment attractiveness is defined.Item Кластери як форми організації та здійснення інноваційних процесів(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Фарат, О. В.Item Методи оцінки маркетингового розвитку підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Фарат, О. В.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Орієнтири визначення складу показників та індикаторів сталого розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Фарат, О. В.; Бєлуха, О. М.Item Оцінка інвестиційного клімату в умовах інноваційного розвитку економіки(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Фарат, О. В.; Гриник, Р. Р.Охарактеризовано інвестиційний клімат України. Запропоновано шляхи підвищення його привабливості на основі розроблення стратегії забезпечення політичної, економічної та соціальної стабільності економіки. Investment situation in Ukraine is characterized in this article. To attract more investment the goverment in a future long term develop a strategy providing economic and social stability of economy.Item Порівняння інноваційних кластерів з іншими інноваційними структурами(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Фарат, О. В.Item Розвиток інноваційних кластерів в контексті сталого розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Фарат, О. В.Item Формування структури інноваційного потенціалу підприємства та особливості управління його розвитком(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Фарат, О. В.; Русин-Гриник, Р. Р.Висвітлено особливості формування структури інноваційного потенціалу підприємства, а саме: розкрито сутність поняття інноваційного потенціалу, визначено принципи та складові управління інноваційним потенціалом на підприємстві. Проведено аналіз та узагальнення відомих з наукової літератури та практики підходів до визначення структури інноваційного потенціалу підприємства; виділено модель структури інноваційного потенціалу підприємства. The features of enterprise innovative potential structure forming are reflected in the article. The essence of concept of innovative potential is exposed, principles and component managements innovative potential are certain. Authors are conduct an analysis and generalization of scientific and practice approaches to determination of enterprise innovative potential structure, the model of enterprise innovative potential structure is distinguished.