Browsing by Author "Циран, Я."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Значення "аналітичної" складової в маркетинговій концепції в створенні сили ринкового потенціалу фірми(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Шлюсарчик, С.; Циран, Я.Вказано на провідну роль ринкового потенціалу, представленого в нематеріальних категоріях, в побудові конкурентної переваги фірми. Цей потенціал охоплює такі елементи, як: інтелектуальний і маркетинговий потенціали управлінських кадрів, схильність до інновацій і ризику, образ фірми і марки тощо. Цей потенціал не є легким для наслідування конкурентами і вказує при цьому на тенденцію виживання. Перевага, яка спирається на потенціал, є всеохоплюючою і тривалою, і тому може стати значущою рушійною силою, яка скеровує фірму до ринкових шансів, у зіставленні з доступними засобами і цілями. The number of opinions given by practicians and the theoreticians of management, remarking the leader role of market potential understood in immaterial categories in the creation of the firm, is still growing. The potential includes the following elements: the intellectual and the marketing potential of the management crew, innovation and risk tendency, firm and trade mark effigy etc. That potential is not easy to copy by the competition and it also indicates the surviving tendency. The overpoise of the potential is total and stable and that is why it could be the impellent giving the firm more market chances, in the comparison with other possible stores and aims.Item Нейромаркетинг – рушійна сила сучасного маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Балик, У. О.; Стевчак, Ю. І.; Циран, Я.; Національний університет "Львівська політехніка"; "Transsysyem"Item Очікування інституціональних клієнтів щодо якості технологічного транспорту(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Циран, Я.Визначено актуальність інформації щодо очікувань та сприйняття інституціональними клієнтами якості технологічного транспорту. Наведено концепцію інтегрованого управління підприємством з акцентуванням на проблемах якості виробів, захисту середовища та безпеки і гігієни праці. Подано характеристику застосування інтегрованої системи управління згідно з нормою ISO 9001:2000 на конкретному підприємстві PPH Transsystem S.A. The actuality of information on expectations and perception of quality of technological transport by instutional clients. Conception of enterprise integrated management is presented with accenting on the problems of quality of wares, defence of environment and safety and hygiene of labour. Description of application of the integrated management system in obedience to the norm of ISO 9001:2000 on the concrete enterprise PPH Transsystem S.A.is presented.Item Польща як логістичний партнер на європейському ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Циран, Я.; Гура, Р.; Шмулік, А.Досліджено зміни в логістиці і на транспортному ринку Європи, особливо Польщі, і поєднані з ними можливості нової кооперації у наданні послуг компаніям. Показано Польщу як логістичний центр в торговому обміні між Сходом і Заходом, оскільки Польща як логістичний центр надає транспорт і логістичне обслуговування європейським компаніям. Розглянуто JЕT-логістику як засіб виходу європейських підприємств на польський ринок. In the article we introduce changes in logistics and transport market in Europe, especially in Poland, and connected with those opportunities of new cooperation and services for companies. We show Poland as logistic center in trade exchange between East and West. As logistic center Poland gives transport and logistics companies magnificent advantages. In article we used JET Logistics as an example of European company having great opportunities in enter to Polish market.Item Інституціональний клієнт – лояльний клієнт: від продукту до процесу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Петецький, І.; Циран, Я.Item Інтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністю(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Циран, Я.Досліджено істотність зв’язку між задоволенням клієнта та його лояльністю. Ідентифіковано проблеми оцінювання такого зв’язку та прогнозного розрахунку. Структуровано складові лояльності клієнта та описано вплив на них характеру ринку. The importance of connection between satisfaction of client and his loyalty is investigated. The problems of evaluation of such connection and prognosis calculation are identified. The constituents of loyalty of client are structured and influence on them of market character is described.