Browsing by Author "Шестакевич, Тетяна"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Information technology support of education of students with autism: aspects of virtual assistant modeling(Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Андруник, Василь; Шестакевич, Тетяна; Andrunyk, Vasyl; Shestakevych, Tetiana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВважають, що взаємодія із комп’ютером або планшетом для особи з аутизмом є менш стресовою та привабливішою, ніж взаємодія із людьми. Аналіз інформаційних технологій, розроблених як за кордоном, так і в Україні, виявив відсутність систематичної підтримки процесів навчання учнів з аутизмом. У цьому контексті розроблення персоналізованого інформаційно-технологічного супроводу навчальних процесів таких учнів є актуальним науково-прикладним завданням. Для досягнення цієї мети необхідно дослідити теоретичні та методологічні основи навчання осіб з аутизмом та визначити роль ІТ-підтримки такої освіти. Експерти сходяться на думці, що основними напрямами розвитку інформаційних технологій для підтримки навчання учнів з аутизмом є удосконалення їхніх комунікативних навичок, соціальної взаємодії та академічної підготовки. Метод персоналізації віртуального контенту інформаційних технологій, розроблений або адаптований для підтримки навчання учнів з аутизмом, повинен враховувати результати психологічної діагностики учня, його чи її освітні здібності та потреби, а також передбачати залучення парафахівців та батьків учня. Під час розроблення такого методу потрібно враховувати, що деякі студенти можуть використовувати лише невербальне спілкування, тому слід розробити алгоритм оцінювання емоцій учня з аутизмом. Найперспективнішими технологіями, які можна належно і легко адаптувати до навчання учнів з аутизмом, є технології доповненої та віртуальної реальності. Відповідно до розробленого методу персоналізації віртуального контенту інформаційних технологій, необхідно використовувати різне програмне забезпечення для моделювання та візуалізації.Item Аналіз корпусу текстів інклюзивного навчання(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Пасічник, Володимир; Шестакевич, ТетянаДля дослідження особливостей особистісно-орієнтованого навчання запропоновано аналізувати особливості результатів такого навчання засобами контент-аналізу. Запропоновано алгоритм контент-аналізу корпусу текстів інклюзивного навчання. Запропоновано модель вхідних даних процесу визначення набору методів контролю персоналізованого навчання. To study the characteristics of personality-oriented education the authors offered to analyze the features of the results of this study with means of the content analysis. The algorithm of content analysis of inclusive education texts was proposed. The model of the input data of personalized learning control methods was suggested.Item Застосування формальних грамматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Пасічник, Володимир; Шестакевич, ТетянаДосліджено освітні процеси інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу набуття освіти особами з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу набуття освіти особою з особливими потребами. The article deals with inclusive educational processes for persons with special needs. The methodological basis for the formation of IT-support of inclusive education for persons with special needs was suggested. The IT-support model of education of persons with special needs was proposed.Item Інформаційні та комунікаційні технології інклюзивного навчання в Україні(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Пасічник, Володимир Володимирович; Шестакевич, Тетяна; Національний університет «Львівська політехніка»Інформаційні та комунікаційні технології, які розроблені та використовують закордонні дослідники доя супроводу інклюзивного навчання, неможливо безумовно застосовувати для потреб нашої держави. Це зумовлює необхідність розроблення комплексної системи інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання з урахуванням законодавчих, економічних, освітніх реалій України.