Browsing by Author "Kunanets, N. E."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Відновлення пропусків у результатах тестування та ідентифікації операторського персоналу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Камінський, Р. М.; Кунанець, Наталія Едуардівна; Пасічник, Володимир Володимирович; Худий, А. М.; Kaminsky, R. M.; Kunanets, N. E.; Pasichnyk, V. V.; Khudiy, A. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто завдання відновлення пропущених значень у результатах тестування реципієнтів, поданих часовими рядами. Як експериментальні дані наведено штучні часові ряди із пропущеними значеннями. Ефективність відновлення оцінюється відносною похибкою відновленого значення. Наведено приклади відновлення пропусків у таблиці часових рядів та в індивідуальному часовому ряді. Використано прості методи заміни пропуску середнім, зваженим середнім та медіаною. Для цих рядів доволі добрі результати забезпечують медіана вихідного часового ряду з пропущеними значеннями та заповнення значеннями моделі тренду – полінома третього степеняItem Інтелектуальна система формування персональних освітніх траєкторій в галузі ІТ(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Пришляк, Андрій; Кунанець, Наталія Едуардівна; Пасічник, Володимир Володимирович; Pryshliak, A. A.; Kunanets, N. E.; Pasichnyk, V. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано процеси розвитку освітньої галузі на етапах середньої та вищої освіти. Запропоновано створити інтелектуальну рекомендаційну систему для формування персональних освітніх траєкторій. Вибір майбутнього фаху зазвичай залежить від великої кількості найрізноманітніших чинників, але в основі процедур ухвалення відповідних рішень покладено середній рівень успішності здобувача освіти у певних предметних областях. Такий процес супроводжується аналізом таких чинників, як особисті вподобання, майбутні перспективи та комплекс соціокомунікаційних параметрів. Запропонована система повинна враховувати ризики та здійснювати пошук оптимальних шляхів формування ефективної освітньої траєкторії. Успішне функціонування системи істотно залежить від рівня реалізації автоматизованого інформаційно-технологічного комплексу, який створюється для забезпечення потреб у формуванні освітнього менеджменту, котрий покликаний забезпечувати її повними та актуальними даними для коректного виконання нею відповідних завдань. Опрацювання великих обсягів інформації як правило передбачає обов’язкове використання “великих даних” з метою якомога повнішого та поглибленого аналізу та дослідження зазначеної проблеми.