Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2019. – Volume 1, number 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49795

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львіська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. – Volume 1, number 1. – 142 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку

Зміст (том 1, № 1)


1
8
14
24
31
38
46
54
64
74
83
91
105
113
121
130
136

Content (Vol. 1, No 1)


1
8
14
24
31
38
46
54
64
74
83
91
105
113
121
130
136

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Менеджмент інноваційних змін у діяльності підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Сватюк, О. Р.; Белей, О. І.; Svatiuk, O. R.; Beley, O. I.; Львівський державний університет внутрішніх справ; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv State University of internal Affairs; Lviv Polytechnic national University
    Проаналізовано зміну ефективності проекту, що проводиться на етапах: 1) при оцінюванні проекту на передінвестиційній стадії, де оцінюється економічна безпека та ефективність засобів, що інвестуються в проект, поза зв ’язком з джерелом їхнього виникнення (власні або позикові, внутрішні або зовнішні); 2) при оцінці зміни ефективності використання власного капіталу для фінансування проекту на інвестиційній та експлуатаційній стадіях. Досліджено повернення коштів, вкладених в інвестиції, отримання прибутку, спаду продажів. Проект “Відкриття торговосервісного центру “Renault” на базі ПП “Автотехцентр-Червоноград” передбачав будівництво повноцінного торгово-сервісного комплексу іноземного бренду Renault та фастфуду “Clayland Corporation and Investment”. Менеджери змінили проект на інвестиційній та експлуатаційній стадіях. Замість частини проекту “Маркет автозапчастин Renault” використано власні площі під проект “Діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів”. Співпрацю з Фастфуд ТМ “Chicken HUT” не було реалізовано на практиці, а торговельну площу використано для відкриття власного кафетерію.