Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2019. – Volume 1, number 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49795

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львіська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. – Volume 1, number 1. – 142 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку

Зміст (том 1, № 1)


1
8
14
24
31
38
46
54
64
74
83
91
105
113
121
130
136

Content (Vol. 1, No 1)


1
8
14
24
31
38
46
54
64
74
83
91
105
113
121
130
136

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Методичні підходи до формування конкурентних переваг підприємства на засадах бенчмаркінгу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Крамарчук, С. П.; Kramarchuk, S. P.; Тернопільський національний економічний університет; Ternopil National Economic University
    Обґрунтовано актуальність питань формування та досягнення конкурентних переваг окремим підприємством на сучасному етапі. Розглянуто сутність поняття “конкурентна перевага”. Виділено основні вимоги, яким мають відповідати конкурентні переваги, щоби вважатися стратегічними чинниками успіху. Означено основні проблеми, які виникають при формуванні конкурентної переваги на засадах бенчмаркінгу. Здійснено вибірку та подано методику розрахунку основних показників конкурентоспроможності підприємства, які забезпечуються застосуванням методики бенчмаркінгу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Україна в рейтингах глобальної конкурентоспроможності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Горбаль, Н. І.; Григор’єв, О. Ю.; Козачук, А. Ю.; Козачук, Н. Ю.; Horbal, N. I.; Hryhoriev, O. Yu.; Kozachuk, A. Yu.; Kozachuk, N. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    “КСП країни” визначено як обумовлений міжнародним поділом праці, національними умовами та факторами виробництва, а також здатністю її товарів і послуг ефективно конкурувати на світових ринках nf її стан на цих ринках. На жаль, констатовано відносно низьку КСП України за індексами GCI та “World Competitiveness Yearbook” останніх років, навіть порівняно з найближчими сусідами. Для підвищення КСП необхідно забезпечувати адаптивність та гнучкість економіки на рівні підприємств, галузей, країни; формувати інноваційні екосистеми; сповідувати людиноцентричний підхід до економічного розвитку тощо.