Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2019. – Volume 1, number 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49795

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львіська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. – Volume 1, number 1. – 142 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку

Зміст (том 1, № 1)


1
8
14
24
31
38
46
54
64
74
83
91
105
113
121
130
136

Content (Vol. 1, No 1)


1
8
14
24
31
38
46
54
64
74
83
91
105
113
121
130
136

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Методичні підходи до формування конкурентних переваг підприємства на засадах бенчмаркінгу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Крамарчук, С. П.; Kramarchuk, S. P.; Тернопільський національний економічний університет; Ternopil National Economic University
    Обґрунтовано актуальність питань формування та досягнення конкурентних переваг окремим підприємством на сучасному етапі. Розглянуто сутність поняття “конкурентна перевага”. Виділено основні вимоги, яким мають відповідати конкурентні переваги, щоби вважатися стратегічними чинниками успіху. Означено основні проблеми, які виникають при формуванні конкурентної переваги на засадах бенчмаркінгу. Здійснено вибірку та подано методику розрахунку основних показників конкурентоспроможності підприємства, які забезпечуються застосуванням методики бенчмаркінгу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Державно-партнерський потенціал та державно-партнерська привабливість територіальних утворень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Комарницька, Г. О.; Komarnytska, H.; Львівський національний університет імені Івана Франка; Ivan Franko National University of Lviv
    Запропоновано застосовувати поняття державно-партнерського потенціалу та державно-партнерської привабливості територіальних утворень у контексті залучення ними інвестицій та інновацій. Під поняттям державно-партнерської привабливості територіального утворення пропонується розуміти здатність такого утворення генерувати зацікавленість приватного партнера брати участь у відносинах державно-приватного партнерства, зокрема, шляхом здійснення ним інвестицій в об’єкти партнерства та отримання прав з управління (придбання, створення тощо) цими об’єктами відповідно до умов договору. Державнопартнерський потенціал територіального утворення запропоновано трактувати як сукупність наявних у нього передумов використання можливостей застосування державно-приватного партнерства для реалізації суспільно значимих проектів, позитивного впливу на людський капітал і підвищення конкурентоспроможності територіального утворення.