Інформаційні системи та мережі. – 2017. – №872

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42941

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Статті, вміщені у збірнику наукових праць, підготовлено за результатами закінчених науково-дослідних робіт з теоретичних основ інформатики та кібернетики, обчислювальної техніки та автоматизації, систем баз даних та знань, інформаційного моделювання, розподілених інформаційних систем та мереж, управління проектами і програмами, математичного моделювання та обчислювальних методів, математичного та програмного забезпечення обчислювальних машин і систем, інформаційних технологій проектування та створення програмних продуктів, системного аналізу і теорії оптимальних рішень, структурної, прикладної, комп’ютерної і математичної лінгвістики. Для науковців, інженерно-технічних працівників, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 872. – 284 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі

Зміст


1
3
10
20
25
35
43
49
62
69
84
93
101
111
121
131
139
149
162
179
190
195
204
210
220
229
241
281

Content


1
3
10
20
25
35
43
49
62
69
84
93
101
111
121
131
139
149
162
179
190
195
204
210
220
229
241
281

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 28
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз алгоритму Apriori для структурованих та неструктурованих даних
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Левус, Є. В.; Нечипір, Н. І.; Полиняк, Ю. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано алгоритм Apriori як метод пошуку асоціативних правил у структурованих та неструктурованих даних з погляду кількості знайдених правил, швидкодії та потреб в обчислювальних ресурсах. Неструктуровані дані тісно пов’язані з терміном Big Data. Актуальним завданням інженерії даних є виявлення ефективних засобів опрацювання неструктурованої інформації. Для проведення обчислювальних експериментів розроблено програмну систему, що опрацьовує дані алгоритмом Apriori, предметною областю якої вибрано торгівлю. Така система може бути прототипом реальної рекомендаційної системи. Програмне рішення розроблено на стеку технологій Hadoop.
  • Thumbnail Image
    Item
    Метод тривимірної реконструкції поверхні за тріадою зображень та оцінка його точності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Грабовська, Н. Р.; Русин, Б. П.; Іванюк, В. Г.; Фізико-механічний інститут ім. Г. В. Карпенка Національної академії наук України
    Розглянуто проблему оцінки похибки тривимірної реконструкції поверхні за 2D-зображеннями. Для відеознімання зображень запропоновано використовувати три напрямки освітлення. Оцінено похибку реконструкції похідних поверхні залежно від двох бокових напрямків освітлення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтелектуальний аналіз математичного забезпечення процесів згортання та розгортання формул алгоритмів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Василюк, А. С.; Басюк, Т. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Описано означення процесів згортання формул алгебри алгоритмів. Синтезовано, мінімізовано, побудовано та досліджено математичне забезпечення процесів згортання та розгортання формул алгебри алгоритмів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Generalized description of contrast of image elements
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Romanyshyn, Y. M.; Yelmanova, E. S.; Lviv Polytechnic National University; University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
    Розглянуто проблему оцінювання якості зображень під час передавання та оброблення відеоданих у інформаційних та телекомунікаційних системах. Вирішується завдання вимірювання без еталону контрасту елементів зображення (об'єктів та фону) для складних багатоелементних зображень. Запропоновано новий метод вимірювання контрасту елементів складних зображень на основі аналітичних оцінок контрасту відповідних елементів на вхідному (первинному) та інвертованому (негативному) зображеннях. Запропоновано узагальнений опис контрасту елементів зображення для різних визначень ядер контрасту, а також нові визначення зваженого та відносного контрастів елементів зображення. Досліджено відомі та запропоновані визначення зваженого і відносного контрастів для оцінювання ефективності вимірювання (кількісної оцінки) контрасту елементів зображення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формальна модель опрацювання знань у системах із ситуаційною обізнаністю
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Буров, Є. В.; Микіч, Х. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто моделі, методи формалізації та моделювання процесу прийняття рішень у системах із ситуаційною обізнаністю. Наведено математичну формалізацію понять ситуації. Подано алгебраїчну модель, яка дає змогу використовувати різні методи моделювання ситуаційної обізнаності, що ґрунтується на фреймворку “Алгебра систем”. Проаналізовано поняття дескриптивної логіки та її переваги і недоліки. Розроблено відображення між алгебраїчною моделлю, дескриптивною логікою та моделлю інтерпретованих систем.
  • Thumbnail Image
    Item
    Послідовне ядерне нечітке кластерування великих масивів даних на основі гібридної системи обчислювального інтелекту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Бодянський, Є. В.; Дейнеко, А. О.; Жернова, П. Є.; Золотухін, О. В.; Хаустова, Я. В.; Харківський національний університет радіоелектроніки
    Запропоновано архітектуру та методи самонавчання гібридної нейрофаззі системи обчислювального інтелекту для кластерування даних за умов, коли кластери, що формуються, можуть мати довільну форму і взаємно перетинатися. В основу запропонованої системи покладено нечітку узагальнену регресійну нейронну мережу та нейро-фаззі кластерувальну мережу Т. Когонена, налаштування яких основано як на лінивому навчанні, так і на навчанні, що ґрунтується на оптимізації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Integrated onto-based information analytical environment of scientific research, professional healing and e-learning of Chinese image medicine
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Lupenko, S. A.; Orobchuk, O. R.; Vakulenko, D. V.; Sverstyuk, A. S.; Horkunenko, A. B.; Ternopil Ivan Pului National Technical University; I. Horbachevsky Ternopil State Medical University
    Обгрунтовано актуальність розроблення, а також сформульовано загальні вимоги та побудовано архітектуру інтегрованого онтоорієнтованого інформаційно-аналітичного середовища наукових досліджень, професійної цілительської діяльності та електронного навчання китайської образної медицини як перспективної складової інтегральної медицини. Сформульовано вимоги та розроблено узагальнені архітектури складових інтегрованого онтоорієнтованого інформаційно-аналітичного середовища наукових досліджень, професійної цілительської діяльності та електронного навчання китайської образної медицини, а саме: для інформаційної системи професійної цілительської діяльності «Імідж-терапевт», бази знань китайської образної медицини, експертної системи підтримки прийняття діагностичних та терапевтичних рішень, інформаційної системи електронного навчання китайської образної медицини, інформаційної системи наукових досліджень китайської образної медицини.
  • Thumbnail Image
    Item
    Summary “Information systems and networks” bulletin 2017 / І Information systems, networks and technology
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28)
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення архітектури інтелектуальної системи на основі інноваційних методів навчання студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Шаховська, Н. Б.; Висоцька, В. А.; Скотар, О. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто віртуальну лабораторію комп’ютерних ігор під назвою SAUDAI – інноваційні методи навчання студентів ІТ-напрямів, що спонукають до самостійного вивчення матеріалу та породжують цікавість студентів до навчання та наукових досліджень.