Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2014. – №790

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25102

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” подано статті, які є результатами наукових досліджень працівників, докторантів та аспірантів Національного університету “Львівська політехніка”, інших українських та зарубіжних науково-навчальних та виробничо-господарських організацій, які відображають проблеми та перспективні напрями розвитку менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, особливості управління національним господарством, механізми підвищення ефективності управління науково-освітянською діяльністю тощо. Щоб популяризувати наукові доробки, статті подано англійською мовою. Публікації будуть цікавими та корисними для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів та інших науково-навчальних установ, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 790 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 135 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Туризм у Львові: реалії та перспективи розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Горбаль, Н. І.; Ліпей, В. М.; Спольська, З. В.
    Наголошено на важливості сфери послуг для західних областей України. Проаналізовано потенціал, тенденції та перспективи розвитку туристичного ринку ім. Львова. Визначено, що туризм на сьогодні є одним із двох пріоритетних напрямів розвитку міста. Проаналізовано Стратегію підвищення конкурентоспроможності економіки Львова та План розвитку туристичної діяльності м. Львів на 2009–2015 рр. Ключовим показником для туристичного бізнесу визнано кількість туристів, що відвідує Львів щорічно. Орієнтовну кількість туристів, що відвідують місто, обчислено на основі оцінок експертів, – вона знаходиться в діапазоні від 1 млн. до 2 млн. осіб і щорічно збільшується. Констатовано, що важливим фактором, який безпосередньо впливає на розвиток туризму у Львові, є політична ситуація, що складається в Україні. Популярність Львова серед туристів зросла після проведення Євро-2012, відбувся значний поштовх у розвитку готельного бізнесу. Натомість туристична активність сповільнилась після революційних подій взимку 2013–2014 рр. На основі аналізу відпочинкового та бізнес - туризму у Львові визнано пріоритетність ділового туризму й важливість формування необхідної інфраструктури. Також важливим завданням є збільшення тривалості перебування гостей у місті, зокрема за рахунок розширення можливостей для бюджетного відпочинку. The article analyzes the potential, trends and prospects of the Lviv tourism market development. Тhe importance of service sphere to Western Ukraine is emphasized. It was determined that today tourism is one of the two priority areas for the city. The Competitiveness Strategy and the Plan of the Lviv tourist activities development for 2009-2015 were analyzed. The number of tourists visiting Lviv annually is recognized as the key indicator for tourism business. The estimated number of tourists visiting the city was calculated on the basis of expert estimates – it is in the range from 1 million to 2 million people and increasing annually. It was stated that an important factor that directly affects the development of tourism in Lviv is a political situation in Ukraine. The popularity of the city among tourists has increased after Euro-2012, there was a significant boost in the development of the hotel business. At the same time tourism has slowed down after the revolutionary events of the winter 2013-2014. Based on the analysis of recreational and business tourism in Lviv, the priority of business tourism and the need to improve the necessary infrastructure were recognized. It is also important to increase the length of stay of visitors in the city, in particular by expanding the opportunities for budget tourism.
  • Thumbnail Image
    Item
    Антикризовий маркетинг як складова антикризового управління підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Горбаль, Н. І.; Колодій, М. В.
    Проаналізовано особливості нестабільного середовища ведення бізнесу в Україні. Зокрема, наведено результати аналізування Індексу конкурентоспроможності України в 2013-2014 рр. Всесвітнім економічним форумом, за яким наша країна за останній рік у рейтингу втратила 11 позицій, – з 73 до 84. Проаналізовано сутність понять “криза”, “антикризове управління” та визначено місце антикризового маркетингу у структурі антикризового управління підприємством. Зокрема, запропоновано трактування категорії “антикризовий маркетинг” як складової системи антикризового управління, яка має комплексний та системний характер, перманентно здійснюється суб’єктами господарювання, і спрямована на запобігання або усунення несприятливих для бізнесу явищ у сфері маркетингової діяльності через максимальне задоволення потреб споживачів, а також визначено проблематику його практичної реалізації суб’єктами господарювання. Дослідження особливостей антикризового маркетингу також дало змогу показати його місце в системі антикризового управління, виділити основні групи проблем на шляху реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу за сукупністю ознак. This paper analyzes the features of the unstable business environment in Ukraine. In particular, the results of the review of the Competitiveness Index 2013-2014 of Ukraine by World Economic Forum are given. Our country over the last year lost 11 positions – from 73 to 84 – in the ranking. The essence of the concepts of “crisis”, “crisis management” and the place of crisis marketing in the structure of crisis management are analyzed. In particular, the interpretation of the category “crisis marketing” is proposed as a part of crisis management, which is complex and systemic in nature, permanently used by business entities, and seeks to prevent or eliminate adverse effects in marketing by maximum satisfaction of consumer needs. The problems of its practical implementation are identified. Studies of anti-crisis marketing also helped to introduce its place in the system of crisis management, to identify the main groups of problems in implementing the concept of crisis marketing and develop a comprehensive classification of crisis marketing strategies.