Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2002. – №466

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38720

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До десятого збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми підприємництва, менеджменту, інвестиційної та інноваційної діяльності, регулювання економіки України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка“, 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 360 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль стратегічного бюджетування в ефективності маркетингової діяльності підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Балик, У. О.
    Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи складання бюджетів в організації. Коротко обговорено можливі види бюджетів. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат для складання відповідних бюджетів. The basic concepts and sophisticated methods of budgeting are noted. The different kinds of budgets i.e. marketing are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs in the framework of marketing budgets has been proposed.