Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2022. – Volume 4, number 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59495

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львівська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2022. – Volume 4, number 1. – 244 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Зміст (том 4, № 1)


1
7
16
24
32
40
49
57
71
80
88
99
115
127
140
159
167
177
189
200
206
215
224
231
241

Content (Vol. 4, No 1)


1
7
16
24
32
40
49
57
71
80
88
99
115
127
140
159
167
177
189
200
206
215
224
231
241

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми та перспективи грінвошінгу за глобалізаційних умов та розвитку циркулярної економіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Макарова, Ю. С.; Завербний, А. С.; Makarova, Yu. S.; Zaverbnyj, A. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто трактування поняття «greenwashing» та визначено походження цього поняття як наукового терміну. Визначено ступінь впливу greenwashing на маркетинг, бізнес та репутацію компанії. Для цього було приведено приклади використання всесвітньовідомими брендами greenwashing та наслідки для них на ринку. Було визначено різницю між зеленим маркетингом та greenwashing, а також наведено приклади компаній, які використовують зелений маркетинг, зазначено, наскільки великим є позитивний вплив на їхню репутацію після застосування правдивих тверджень замість оманливих. У висновку наведено методи уникнення використання greenwashing маркетологами, а також зазначені способи для споживачів, як не стати жертвою оманливої реклами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.