Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2022. – Volume 4, number 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59495

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львівська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2022. – Volume 4, number 1. – 244 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Зміст (том 4, № 1)


1
7
16
24
32
40
49
57
71
80
88
99
115
127
140
159
167
177
189
200
206
215
224
231
241

Content (Vol. 4, No 1)


1
7
16
24
32
40
49
57
71
80
88
99
115
127
140
159
167
177
189
200
206
215
224
231
241

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Онлайнфандрайзинг як основний інноваційний інструмент неприбуткових організацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Білик, І. І.; Bilyk, I. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті досліджується динаміка розвитку онлайнфандрайзингу в українських неприбуткових організаціях, аналізуються його інструменти та особливості, описуються основні тенденції використання онлайнтехнологій, досліджено нові формати, можливості, ефективні інструменти розвитку неприбуткового сектору та визначено процеси, що необхідні для ефективного функціонування неприбуткової організації в умовах цифровізації, що пов’язані з переходом в онлайнформат. Проаналізовано світовий досвід різноманітних моделей щодо застосування та використання онлайнтехнологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Рекомендаційний маркетинг: особливості й перспективи застосування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Ніценко, Д. О.; Horbal, N. I.; Nitsenko, D. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Маркетингова діяльність підприємств стає все важливішою складовою їх ефективної діяльності, однак, із розвитком технологій традиційні способи просування товарів поступово втрачають свою ефективність, адже більшість людей вже не довіряють рекламі. Проаналізовано сутність і значення інноваційного і перспективного рекомендаційного маркетингу. Наведені статистичні дані засвідчили популярність цього виду маркетингу в сучасному світі. Виділено його суб’єкти та стратегії, сформульовано основні етапи впровадження рекомендаційного маркетингу, а також розглянуто кілька успішних прикладів його впровадження. Наведено ключові тактики рекомендаційного маркетингу, а також підсумовано його переваги та недоліки, що може підвищити ефективність такого неоднозначного виду маркетингу. В цілому ж, рекомендаційний маркетинг необхідний не тільки для збільшення продажу, кількості клієнтів чи доходів, а й для стимулювання компаній до інноваційного розвитку.