Теорія і практика будівництва. – 2017. – №877

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44129

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати закінчених науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних науковців.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Теорія і практика будівництва : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 877 – 292 с. : іл.

Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва

Зміст


1
3
5
13
18
25
33
38
48
53
59
66
78
88
94
100
109
121
126
131
137
144
151
160
166
179
186
191
199
212
218
225
231
235
241
247
251
256
261
266
273
279
284
288
290
292

Content


1
3
5
13
18
25
33
38
48
53
59
66
78
88
94
100
109
121
126
131
137
144
151
160
166
179
186
191
199
212
218
225
231
235
241
247
251
256
261
266
273
279
284
288
290
292

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Збірно-монолітні залізобетонні двобалкові нерозрізні прогонові будови мостів для складних умов будівництва і їх розрахунок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Запоточний, Р. М.; Hnidets, B.; Zapotochnyi, R.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges
    Значне збільшення інтенсивності руху автомобільного і міського транспорту вимагає нових підходів до його впорядкування, особливо в місцях з існуючою щільною забудовою. Вирішенням цієї проблеми може бути вдосконалення транспортної мережі шляхом побудови нових шляхопроводів, естакад і транспортних розв’язок. У статті наведено результати дослідження запропонованих авторами конструктивних вирішень двобалкових нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів для складних умов будівництва. Наведено результати експериментальних досліджень конструкції прогонової будови мосту, яка була виконана із прямолінійної і криволінійної частини, випробувана за різних статичних схем і схем навантаження. Проведено порівняння даних із результатами розрахунків за вимогами норм. Також наведено пропозиції до інженерної методики розрахунку двобалкових залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів на криволінійних ділянках. Порівняно дані експерименту із результатами розрахунку за запропонованою методикою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Збірні каркаси багатоповерхових будинків з нерегулярною сіткою і змінною висотою поверхів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Hnidets, B.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges
    У будівництві багатоповерхових будинків різного призначення, впродовж багатьох попередніх десятиліть застосовувались переважно збірні типові каркаси з регулярною сіткою колон і постійною висотою поверхів. Такі типові збірні і нетипові каркаси, мають низку недоліків, зокрема різнотипність збірних елементів, складність у монтажі, висока трудомісткість і вартість будівництва. Щоб уникнути цих недоліків, запроектовано і розроблено нову систему каркасів з нерегулярною сіткою колон і змінною висотою поверхів. У цій системі каркасів прийнята нова, відмінна від типових та інших відомих, схема поділу рам каркасів на збірні елементи, а саме поділ на великорозмірні однотипні елементи ригелів і колон. Такі однотипні великорозмірні елементи каркасу з’єднуються між собою у вузлах і стикуються в багатопрогонові не у вузлах, а в зонах нульових моментів у прогонах ригелів або колон. Однотипність збірних елементів ригелів і колон нових каркасів створює умови для виготовлення всіх типорозмірів на одній технологічній лінії на заводах або на місці будівництва