Теорія і практика будівництва. – 2017. – №877

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44129

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати закінчених науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних науковців.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Теорія і практика будівництва : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 877 – 292 с. : іл.

Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва

Зміст


1
3
5
13
18
25
33
38
48
53
59
66
78
88
94
100
109
121
126
131
137
144
151
160
166
179
186
191
199
212
218
225
231
235
241
247
251
256
261
266
273
279
284
288
290
292

Content


1
3
5
13
18
25
33
38
48
53
59
66
78
88
94
100
109
121
126
131
137
144
151
160
166
179
186
191
199
212
218
225
231
235
241
247
251
256
261
266
273
279
284
288
290
292

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Технології sika для реконструкції мостів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Собко, Ю. М.; Панченко, О. В.; Сінякін, А. Г.; Тарнопольський, Д. Й.; Вітрук, В. М.; Кот, О. В.; Войцехівський, О. В.; Байда, Д. М.; Sobko, Yu.; Panchenko, O.; Sinyakin, A.; Tarnopolskij, D.; Vitruk, V.; Kot, O.; Vojcehivskyj, O.; Bajda, D.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; ТОВ “Сіка Україна”, м. Київ; Харківський національний університет будівництва та архітектури; “Містпроект” м. Київ; Вінницький національний технічний університет; ТОВ “Гервін” м. Вінниця; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges; SikaUkraina LLC; Kharkiv National University of Construction and Architecture; Mistproekt LLC; Vinnitsa National Technical University; Gervin LLC
    У статті подано опис варіантів реконструкції і розширення габариту проїзду, підсилення і захист конструкцій шляхопроводів на перетині просп. Науки і магістральної вулиці, на перетині вул. Д. Щербаківського з просп. Перемоги, шляхопроводу на Одеській площі у м. Києві, та моста через Пд. Буг у м. Вінниці за технологіями Sika, що дозволило перевести споруди у дискретний стан 1 [3].
  • Thumbnail Image
    Item
    Напружено-деформований стан металевих гофрованих конструкцій при взаємодії із ґрунтом засипки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Лучко, Йосип Йосипович; Ковальчук, В. В.; Ковальчук, Ю. Є.; Luchko, J.; Kovalchuk, V.; Kovalchuk, Yu.; Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. ак. В. Лазаряна; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра будівельного виробництва; Lviv Branch of Dnipropetrovsk National University of the Railway transport named by ac. V. Lazaryan; Lviv Polytechnic National University, Department of building production
    У цій роботі вперше досліджено несучу здатність металевої гофрованої конструкції великого діаметру (понад 6 м) при врахуванні комплексу факторів – ступеню ущільнення ґрунтової засипки, величини динамічного навантаження від рухомого складу залізниць за критерієм розвитку пластичного шарніру у металі труби при виникненні залишкових незворотних деформацій вертикального та горизонтального діаметрів труби. Отримані результати несучої здатності металевих гофрованих конструкцій типу горизонтальний еліпс поперечного перетину, можуть бути використані інженерами Мостовипробувних станцій Укрзалізниці та Укравтодору та проектними організаціями, які займаються проектуванням металевих гофрованих конструкцій діаметром, більшим за 6 м
  • Thumbnail Image
    Item
    Збірно-монолітні залізобетонні двобалкові нерозрізні прогонові будови мостів для складних умов будівництва і їх розрахунок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Запоточний, Р. М.; Hnidets, B.; Zapotochnyi, R.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges
    Значне збільшення інтенсивності руху автомобільного і міського транспорту вимагає нових підходів до його впорядкування, особливо в місцях з існуючою щільною забудовою. Вирішенням цієї проблеми може бути вдосконалення транспортної мережі шляхом побудови нових шляхопроводів, естакад і транспортних розв’язок. У статті наведено результати дослідження запропонованих авторами конструктивних вирішень двобалкових нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів для складних умов будівництва. Наведено результати експериментальних досліджень конструкції прогонової будови мосту, яка була виконана із прямолінійної і криволінійної частини, випробувана за різних статичних схем і схем навантаження. Проведено порівняння даних із результатами розрахунків за вимогами норм. Також наведено пропозиції до інженерної методики розрахунку двобалкових залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів на криволінійних ділянках. Порівняно дані експерименту із результатами розрахунку за запропонованою методикою.