Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2010 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6801

Матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали науково-практичної конференції, 18–19 лютого 2010 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 70 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Підготовка і проведення тестування студентів в якості контрольного заходу засобами Віртуального навчального середовища Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Воловець, Ярослав
    Проблема обєктивності в оцінюванні знань та їх якості є актуальними для України – члена Болонського процесу. З появою різних форм навчання, відмінних від стаціонарної, ця проблема ускладнюється. Критерії оцінювання знань за участю викладача розмиваються. Частково розв’язати проблему можна, застосувавши інструмент оцінювання, котрий би зменшував вплив суб’єктивних чинників. Як засіб оцінювання - тестування. В аудиторному тестуванні не вдається уникнути допомоги студентів, сусідів по аудиторній лаві; підглядання у заготовлені відповіді в раніше опублікованих тестових завданнях; недоліків самих завдань, паперові носії котрих не могли бути інваріантними. Ці та інші проблеми якості знань вирішує впровадження віртуального навчального середовища. A problem of objective in the evaluation of knowledge and their quality is actual for Ukraine – the member Boulogne to the process. This problem is becomes complicated when the different forms of studies witch appearance and are different from stationary. The criteria of evaluation of knowledge with participation of teacher are washed out. Partly deciding a problem is possible to applying an evaluation instrument which would diminish influence of human factors. As a mean of evaluation is a testing. In the audience testing it is not succeeded to avoid the help of students, neighbors on audience bench; overseeing in provided responses in the test tasks which are published early; lacks of tasks, paper transmitters which could not be invariant. These and other problems of quality of knowledge are settled by introduction of virtual educational environment.