Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2012 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15476

Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції

Збірник містить матеріали доповідей та повідомлень, виголошених на четвертій міжнародній науково-практичної конференції "Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства", у яких розглядаються методологічні, теоретичні та організаційно-практичні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформатизації. У роботі конференції взяли участь працівники вищих навчальних закладів та наукових бібліотек Гданська, Кам’янця-Подільського, Києва, Кракова, Кривого Рогу, Лодзя, Львова, Москви, Смоленська, Харкова та інших міст.

Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія: О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 595 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інформаційних ресурсів у відділі соціально-економічної літератури: маркетингове дослідження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сєдая, Марина Сергіївна
    У статті висвітлено питання необхідності проведення маркетингових досліджень у сучасній бібліотеці. На основі проведеного дослідження у відділі соціальної та економічної літератури, було розроблено рекомендації щодо покращання використання відвідувачами інформаційних ресурсів відділу. The report «Usage of Information Resources in the Department of Social and Economic Literature» of M. Sedaya highlights the necessity of conducting marketing researches in modern library. Recommendations on the improvement of usage of information resources are based on the market research already conducted in the Department of Social and Economic Literature.