Юридичні науки. – 2016. – № 850

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37226

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У збірнику наукових праць серії “Юридичні науки” пропонуються результати наукових досліджень актуальних проблем з різних напрямів юридичної науки, здійснюється розроблення наукових концепцій щодо вдосконалення вітчизняного та зарубіжного законодавства. До нього увійшли аналітичні статті та фахові коментарі вчених Навчально- наукового інституту права та психології Національного університету “Львівська політехніка”, вітчизняних і зарубіжних науковців, експертні оцінки та рецензії провідних фахівців у галузі права. На авторів опублікованих матеріалів покладається повна відповідальність за підбір, точність наведених фактів, цитат, економіко-статистичних даних, відповідної галузевої термінології, власних імен та інших відомостей.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 850. – 580 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Принцип інформатизації освіти в умовах глобалізації суспільства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Хомишин, І. Ю.
    У статті проаналізовано проблему інформатизації освіти. Визначено роль освітньої сфери в інформаційному глобальному суспільстві, основні прояви інформатизації освіти, з-поміж яких нові засоби набуття знань, інноваційність технічних ресурсів отримання інформації; посилення внутрішньо-державної та міжнародної комунікації освітньо-наукової сфери; формування нового змісту освіти та нові форми освіти, зокрема дистанційна освіта та віртуальні університети. В статье анализируется проблема информатизации образования. Определяется роль образовательной сферы в информационном глобальном обществе. Определены основные проявления информатизации образования среди которых новые средства приобретения знаний, инновационность технических ресурсов получения информации; усиление внутри- государственной и международной коммуникации образовательно-научной сферы; формирование нового содержания образования и новые формы образования, как дистанционное образование и виртуальные университеты. The problems of informatization of education are analised in the article. The role of education in the global information society is determinated. The main manifestations of informatization of education are determinated, among them there are: new means acquiring knowledge, innovation and technical resources information; strengthening intra-state and international communications education and research sector; formation of new educational content and new forms of education, such as distance education and virtual universities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Право людини на освіту в умовах асоціації України і Європейського Союзу: сутність та принципи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Парпан, У. М.
    У статті розглянуто питання законодавчого регулювання права на освіту. Здійснено аналіз міжнародних і національних нормативно-правових актів щодо закріплення права на освіту, проблем реформування освіти і науки в контексті асоціації України і Європейського Союзу. Розглянуто оптимізацію організації та проведення наукових досліджень і загальні підходи до реформування освіти, спрямовані на інноваційний характер розвитку освіти. В статье рассмотрены вопросы законодательного регулирования права на образование. Проведен анализ международных и национальных нормативно-правовых актов по закреплению права на образование, проблем реформирования образования и науки в контексте ассоциации Украины и Европейского Союза. Рассмотрено оптимизацию организации и проведения научных исследований, общие подходы к реформированию образования, направленные на инновационный характер развития образования. The article deals with the issue of legislative regulation of the right to education. The analysis of national and international normative acts regarding consolidation of the right to education, the problems of reforming education in the context of the Association of Ukraine and the European Union. Consider optimizing the organization and conduct of research and common approaches to educational reform aimed at innovative character of education.