Держава та армія. – 2006. – №555

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35966

Тематичний випуск “Держава та армія” фахового Вісника Національного університету “Львівська політехніка” виданий з ініціативи Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки. У цьому випуску Вісника публікуються наукові статті, в яких основну увагу приділено проблемі історії. України та її державності і національним Збройним силам. Виходить у двадцять третій раз. Розрахований на науковців, викладачів гуманітарних дисциплін, студентів, усіх тих, хто цікавиться проблемами військової історії України.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавницво Національного університету «Львівська політехніка», 2006. – № 555 : Держава та армія / відповідальний редактор Л. Є. Дещинський. – 156 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль викладання історії у процесі формування громадянських якостей у студентської молоді
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Вербицька, П. В.
    Функціонування демократії та правової держави залежить від грамотних, освічених громадян, котрі мають доступ до широкого спектра інформації, що дає змогу їм брати активну участь у житті суспільства, приймаючи усвідомлені та відповідальні рішення. Усі складові освітньо-виховної системи відіграють важливу роль у процесі формування громадянських якостей молоді. Але саме курси історії поряд з іншими дисциплінами суспільно-гуманітарного циклу у вищому навчальному закладі мають значний потенціал у справі підготовки студентів до відповідального і усвідомленого життя і діяльності в демократичній і правовій державі, громадянському суспільстві. Functioning of democracy and law state depend on educated citizens, who have access to wide range of information. It let them to participate actively in social life, making responsible decisions. All integral parts of educational system are crucial in the process of the formation of youth civic competences. But it is the History along with other social-humanitarian courses in higher educational establishment have significant potential in the getting students prepared for responsible participation in the democratic and law state, civic society.