Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. – 2021. – Випуск 9

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59141

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Інформаційні системи та мережі» є правонаступником збірника наукових праць «Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі, який започатковано у 1997 р.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі / Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор В. В. Пасічник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2021. – № 9. – 168 с.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі

Зміст


1
11
23
32
44
53
61
75
84
96
112
122
131
142
151
167

Content


1
11
23
32
44
53
61
75
84
96
112
122
131
142
151
167

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Definition of professional vector in educational systems of training future IT specialists
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Дубас, Юрій; Кунанець, Наталія Едуардівна; Dubas, Yurii; Kunanets, Natalia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У наш час якість професійної освіти прямо залежить від таких характеристик, як готовність до самостійної роботи, індивідуалізація програм, самовдосконалення та саморозвиток, здатність здобувати знання та продуктивно використовувати їх у професійній діяльності. Тому важливу роль відіграє індивідуалізація освіти. У статті описано та проаналізовано метод визначення професійної орієнтації, відомий як тест Джона Холланда, наведено модель його роботи та обґрунтовано отримання результатів. Також розглянуто попередньо реалізовану рекомендаційну систему, що дає змогу формувати індивідуальну освітню траєкторію для студентів ІТ-спеціальностей. Така система використовує підмодуль визначення професійної орієнтації, реалізований на основі тесту Холланда. Відповідно, використання методу Холланда у роботі рекомендаційної системи для формування індивідуальної освітньої траєкторії дасть можливість отримати точніший та бажаний результат. Тест Холланда також використано для опитування учнів випускного класу на предмет вибору ІТ професії. Він показав неочікувані результати.