Електроенергетичні та електромеханічні системи. – 2015. – №834

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32844

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, співробітників і студентів Національного університету “Львівська політехніка” та інших ВНЗ і організацій України. Для наукових співробітників та інженерів, які спеціалізуються в галузі електроенергетики і електромеханіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – № 834. – 103 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Система двозонного керування безредукторним тяговим електроприводом низькопідлогового трамваю
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Щур, І. З.; Чупило, І. В.; Павлів, Ю. В.
    Наведено систему двозонного керування безредукторним електроприводом на базі багатополюсної синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ) для низько-підлогового трамваю. Особливістю системи є застосування гібридного спостерігача кутового положення ротора, який відтворює цей кут, а також кутову швидкість машини за сигналами трьох дискретних давачів Холла. У пакеті MATLAB/Simulink створено комп’ютерну модель системи та досліджено її роботу в широкому діапазоні регулюванняшвидкості. The paper presents two-zone control system of gearless electric drive based on a multipolar synchronous motor with permanent magnets (PMSM) for low-floor tram. The feature of the system is the use of hybrid observer of angular position of the rotor, which displays this angle and the angular velocity of the machine using the signals of three discrete Hall sensors. In the MATLAB/Simulink a computer model of the system was created and research its operation in a wide range of speed control.