Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2010 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6800

Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 2-ої Науково-практичної конференції, 23–25 листопада 2010 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 188 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурна організація та системи керування інтерактивних електронних освітніх систем
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Дорош, Н. В.; Кучмій, Г. Л.; Бойко, О. В.; Дорош, О. І.
    В роботі розглянуто принципи базової структурної організації електронних освітніх систем та проведений огляд систем керування навчальним процесом . На базі системи Moodle створено курс дистанційного навчання з електроніки з необхідними навчальними матеріалами та сформовано засоби тестування та оцінювання знань. In work it is considered principles of base structure of electronic educational systems and the review of control systems is spent by educational process. On the basis of Moodle system it is created an educational course of electronics in necessary by teaching materials and it is generated means of testing and an estimation of knowledge.
  • Thumbnail Image
    Item
    CLAROLINE LMS - платформа дистанційної освіти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бойко, О. В.; Коцаренко, М. В.
    Розглянуто особливості платформи для електронного навчання (e-Learning) Claroline, яка дозволяє викладачам створювати ефективні онлайн-курси та керувати процесом навчання і спільними діями через веб-доступ, і можливості її адаптації до навчального процесу у вищій школі України. The features of the e-learning platform Claroline, allowing teachers to build effective online courses and to manage learning processes as well as collaborative activities on the web, and the opportunities of its adapting to a curriculum in a higher school of Ukraine are under consideration.