Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2008. – №624

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2103

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

До двадцять першого випуску збірника науково-прикладних праць "Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку" увійшли статті, які відображають проблеми підприємництва, менеджменту, інвестиційної та інноваційної діяльності, регулювання економіки України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008. – № 624 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 268 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Стан корпоративної культури машинобудівних підприємств львівщини: тенденції та перспективи
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Ландіна, Т. В.; Бала, О. І.
    Досліджено стан корпоративної культури машинобудівних підприємств Львівської області. Висвітлено роль та особливості корпоративної культури у машинобудуванні Львова. Проаналізовано основні чинники, за допомогою яких можна визначити рівень корпоративної культури, та на підставі статичних даних узагальнено тенденції зміни корпоративної культури. Research of the state of corporate culture of machine-building enterprises of the Lviv area is conducted in the article. A role and features of corporate culture is reflected in the engineer of Lviv. It is analysed basic factors by which it is possible to define the level of corporate culture and on the basis of static information the tendencies of change of corporate culture are generalized.