Проблеми економіки та управління. – 2014. – №779

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24507

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”, а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України та Польщі. Серед економічних проблем чільне місце займають питання, пов’язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, вирішення актуальних завдань поглиблення і розширення інноваційних процесів у різних сферах господарювання, з удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. У своїх публікаціях автори велику увагу звертають на висвітлення проблем удосконалення системи управління інноваційною діяльністю, використання сучасних інформаційних технологій та інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, забезпечення розвитку кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Всі подані матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 779 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 236 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from Poland
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Chmielecki, M.
    Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present barriers that prevent SMEs to use Facebook for their marketing purposes. This article presents the research results carried out in Lodz Voivodship in Poland. За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід до використання маркетингу. Метою статті є визначення бар'єрів, які заважають малому та середньому підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Подано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі.