Проблеми економіки та управління. – 2014. – №779

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24507

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”, а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України та Польщі. Серед економічних проблем чільне місце займають питання, пов’язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, вирішення актуальних завдань поглиблення і розширення інноваційних процесів у різних сферах господарювання, з удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. У своїх публікаціях автори велику увагу звертають на висвітлення проблем удосконалення системи управління інноваційною діяльністю, використання сучасних інформаційних технологій та інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, забезпечення розвитку кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Всі подані матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 779 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 236 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Diversification activities management at enterprises
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Tsohla, O. O.
    In the article traces the major problems of managing diversity activities at the enterprise level and singled management. The factors that determine the effective management and proposed an innovative approach in managing the diversity of the enterprise. Простежено основні проблеми управління диверсифікаційною діяльністю на підприємстві та виокремлено рівні управління нею. Виділено фактори, що визначають ефективне управління й запропоновано інноваційний підхід в управлінні диверсифікаційною діяльністю підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Formation of scientific approach to the interpretation of basic concepts of innovation theory
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Dyubina, A. V.; Dyubina, K. O.; Kopets, G. R.
    The article considers the urgent problems of forming the unified approach to interpretation of the basic concepts of innovation theory in the contemporary economy. Two main approaches to the interpretation of the term “innovation” are considered: dynamic and static. The appropriate generalization is made on this basis. The author’s own definition of the term “innovation” is given. The survey of major contemporary scientific views on theclassification of innovations is made. Innovations are classified based on their types and areas of origin. Розглянуто актуальні проблеми формування єдиного наукового підходу до тлумачення основних понять інноваційної теорії в сучасних умовах господарювання. Розглянуто два основні підходи щодо тлумачення поняття “інновація”: динамічний істатичний, на основі чого здійснено відповідне узагальнення. Запропоновано авторське визначення поняття “інновація”. Здійснено огляд основних поглядів сучасних науковців щодо класифікації інновацій. Прокласифіковано інновації на основі їх типів та сфер виникнення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Determinants of organizational culture that influence innovation. The case of production companies in Poland
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Strychalska-Rudzewicz, A.
    The purpose of this paper is to present the results of a study aimed at identifying factors of organizational culture that influence innovation of enterprises, as well as to determine the strength of this effect. The foremost and most crucial statistical correlation has been noticed between the innovativeness of a company and the introduction of innovation in the company’s mission and vision, creativity of employees, strong commitment to work, open communication and good flow of information, the image of the company, regular work on innovation, competitiveness as a priority, use of information technology in the flow of information and decision-making in the innovation process. The research shows that the number of product innovations implemented (brand new and upgraded) and process innovations (brand new and upgraded) increases together with the enterprise size. Подано результати дослідження, спрямованого на визначення факторів організаційної культури, які впливають на інновації підприємств, а також визначення сили цього впливу. Найвагомішу статистичну кореляцію виявлено між інноваційністю компанії та впровадженням інновацій в місію і візію компанії, творчість працівників, наполегливість у роботі, відкрите спілкування та відмінний інформаційний потік, імідж компанії, регулярну роботу над інноваціями, конкурентоспроможність як пріоритет, використання інформаційних технологій в потоці інформації та прийняття рішень інноваційному процесі. Дослідження показують, що кількість реалізованих продуктових інновацій (нові та вдосконалені бренди) і процесних інновації (нові та вдосконалені) збільшуються разом з розміром підприємства.