Transport Technologies. – 2023. – Vol. 4, No. 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/61379

Журнал створено у 2020 році у Національному університеті «Львівська політехніка». Періодичність видання двічі на рік. Випуск номерів журналу здійснюється англійською мовою.

Transport Technologies. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2023. – Volume 4, number 2. – 80 p. : il.

Транспортні технології

Зміст


1
12
23
33
44
56
68
76
79

Content (Vol. 4, No 2)


1
12
23
33
44
56
68
76
79

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Assessment of the service quality in public transport (analysis of research in Lviv, Ukraine)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Zhuk, Mykola; Pivtorak, Halyna; Gits, Ivanna; Lviv Polytechnic National University
    В роботі здійснено оцінювання якості надання послуг громадського транспорту та впливу окремих компонентів на значення загального рівня задоволеності транспортним обслуговуванням. Громадський транспорт має багато переваг щодо енергозбереження, впливу на навколишнє середовище, соціальної справедливості та міської економіки. Аналіз виконаних досліджень підтверджує, що якість надання послуг системою громадського транспорту безпосередньо впливає на наміри потенційних пасажирів більше ним користуватися. Проте рівень економічного добробуту, стан розвитку транспортної системи, національна стратегія щодо розвитку соціальної мобільності тощо впливають на різне сприйняття важливості тих самих параметрів функціонування громадського транспорту. Дослідження ґрунтуються на результатах опитувань населення м. Львова. Виявлено, що сприйняття показників вартості (ціни та способів оплати проїзду) найбільше відрізняється залежно від віку, середньомісячного рівня доходу та виду зайнятості. Найменше соціо-економічні показники респондентів впливають на зміну оцінки часових показників переміщення. В цьому випадку рівень задоволеності корелює із фактичними тривалостями окремих компонентів переміщення (тривалості поїздки та тривалості очікування на зупинці). Згідно з результатами опитувань, часові параметри переміщення, заповненість салону транспортного засобу, чистота в салоні та поведінка водія істотніше впливають на загальну оцінку показника якості транспортного обслуговування, ніж облаштування зупинки, зручність посадки/висадки, шум в салоні та зручність оплати проїзду. Отримані результати можуть бути корисними для надавачів та замовників транспортних послуг під час визначення першочергових заходів для поліпшення якості громадського транспорту.