Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2019. – Volume 1, number 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49813

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львіська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий жрнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. – Volume 1, number 2. – 134 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку

Зміст (том 1, № 2)


1
10
18
33
43
53
61
70
77
86
96
103
115
126

Content (Vol. 1, No 2)


1
10
18
33
43
53
61
70
77
86
96
103
115
126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Corporate social responsibility at emerging market: ukrainian dimension
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Лема, Г. В.; Олексів, І. Б.; Харчук, В. Ю.; Лісович, Т. Ю.; Lema, H. V.; Oleksiv, I. B.; Kharchuk, V. Yu.; Lisovych, T. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Сьогодні значна кількість підприємств вибирають курс розвитку своєї діяльності із залученням широкого кола стейкхолдерів. У такому випадку стратегія розвитку підприємства часто реалізується прийняттям принципів CSR. CSR вітчизняних підприємств є важливим проявом взаємодії соціальних та економічних відносин. Серед українських підприємств дедалі популярнішим стає оприлюднення нефінансового звіту про CSR. Такий звіт дає можливість стейкхолдерам ознайомитися із соціальними заходами, взаємодією підприємства. Одним із недоліків формування звіту про корпоративно-соціальну відповідальність підприємства є відсутність чіткої структури. Окрім того, поки що відсутні чіткі показники чи положення з оцінювання корпоративно-соціальної відповідальності підприємств, тому більшість підприємств складають звіти у довільній формі. Відповідно є ускладнення в аналізуванні соціальних звітів, оскільки вони не є обов’язковими. Отже, важливим завданням під час дослідження корпоративно-соціальної відповідальності вітчизняних підприємств є формування методичних рекомендацій, які міститимуть критерії, показники та особливості оцінювання. Аналізування корпоративно-соціальних звітів вітчизняних та закордонних підприємств, які працюють на ринку України, дає змогу виділити основні категорії CSR: ринок, робоче місце, навколишнє середовище та комунікації. Відповідно, кожна із категорій містить характеристики, за якими можна порівняти соціальні звіти вказаних вище підприємств, а відтак і оприлюднити висновки про ефективність формування CSR. Перевагами участі підприємств у соціальній відповідальності є можливість розширення ринків збуту, економії витрат у разі використання у виробництві екологічного устаткування, забезпечення належних робочих місць тощо. Отже, формування соціально-корпоративних звітів загалом є цінним ресурсом для дослідження діяльності підприємства та його взаємодії із суспільством.