Інформаційні системи та мережі. – 2004. – №519

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29811

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Статті, вміщені у віснику, підготовлено за результатами закінчених науково-дослідних робіт з теоретичних основ інформатики, систем баз даних та знань, інформаційного моделювання, розподілених інформаційних систем та мереж. Для науковців, інженерно-технічних працівників, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – № 519 : Інформаційні системи та мережі / відповідальний редактор В. В. Пасічник. – 351 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз активності дистанційного слухача
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Голощук, P. O.; Орел, А. В.
    Розглянуто поняття активності слухачів у дистанційній освіті та наведено модель системи аналізу активності слухача. This paper is devoted to the task of outlining the details of remote student activity in distance education and presenting a model of a student activity analysis system.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтелектуальна система авторизації та контролю знань дистанційного слухача
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Голощук, P. O.; Григор'єв, М. А.
    Розглянуто питання побудови інтелектуальної системи авторизації та контролю знань дистанційного слухача. Вводиться поняття системи дистанційного навчання (СДН), дається структура сучасної СДН. Визначаються поняття авторизації та тестування в розрізі СДН. Пропонується можлива структура системи авторизації та контролю знань. Наводяться алгоритми авторизації та контролю знань. The article deals with the questions of construction of authorized intellectual system and control of distant learner knowledge. The concept of distance learning system (DLS) is entered and the structure of modern DLS is defined. The notion of authorization and testing concerning DLS is distinguished. The structure of authorized system and knowledge control is offered. We propose algorithms of authorization and knowledge control.