Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні. – 2018 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43526

Тези доповідей III-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції 22–23 лютого 2018 року, Львів

Опубліковано тези доповідей, виголошені авторами на 3-й Всеукраїнській науково-практичній конференції «Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні». До збірника увійшли праці, які стосуються науково-дослідних і проектних робіт у сфері автобусобудування та особливостей міських, приміських і міжміських автобусних перевезень в Україні. Для наукових працівників, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, інженерів, студентів.

Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні : тези доповідей III-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 лютого 2018 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут інженерної механіки та транспорту. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 212 с.

Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні : тези доповідей III-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції, Львів

Зміст


1
АВТОБУСО- ТА АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ
3
6
8
11
12
14
15
18
23
25
28
31
34
36
38
40
42
44
49
51
55
59
60
64
67
72
75
76
77
81
84
86
89
91
94
100
102
110
119
126
ІННОВАЦІЇ В ПЕРЕВЕЗЕННЯХ КОЛІСНИМ ТРАНСПОРТОМ
130
132
135
138
142
144
146
148
150
153
156
158
161
163
166
168
170
171
172
174
175
177
178
180
181
184
186
187
189
191
193
195
197
204
208

Content


1
AVTOBUSO- TA AVTOMOBILEBUDUVANNIA
3
6
8
11
12
14
15
18
23
25
28
31
34
36
38
40
42
44
49
51
55
59
60
64
67
72
75
76
77
81
84
86
89
91
94
100
102
110
119
126
INNOVATSII V PEREVEZENNIAKH KOLISNYM TRANSPORTOM
130
132
135
138
142
144
146
148
150
153
156
158
161
163
166
168
170
171
172
174
175
177
178
180
181
184
186
187
189
191
193
195
197
204
208

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Конструктивні схеми двигунів VCR, їх переваги і недоліки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-22) Коляса, Остап; Коляса, Андрій; Хома, Віталій; Національний університет «Львівська політехніка»
    Variable compression ratio is a technology to adjust the compression ratio of an internal combustion engine while the engine works. It is done to increase fuel efficiency under varying loads. Higher loads require lower ratios to be more efficient and vice versa. Variable compression engines allow to change the volume above the piston at 'Top dead point'. For automotive use it needs to be done dynamically according to the load and driving demands.
  • Thumbnail Image
    Item
    Двигуни зі змінною ступінню стиску
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-22) Коляса, Остап; Коляса, Андрій; Хома, Віталій; Національний університет «Львівська політехніка»
    Variable compression ratio is a technology to adjust the compression ratio of an internal combustion engine while the engine works. It is done to increase fuel efficiency under varying loads. Higher loads require lower ratios to be more efficient and vice versa. Variable compression engines allow to change the volume above the piston at 'Top dead point'. For automotive use it needs to be done dynamically according to the load and driving demands.