Юридичні науки. – 2015. – № 824

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31232

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У збірнику наукових праць серії “Юридичні науки” пропонуються результати наукових досліджень актуальних проблем з різних напрямів юридичної науки, здійснюється розроблення наукових концепцій щодо вдосконалення вітчизняного та зарубіжного законодавства. До нього увійшли аналітичні статті та фахові коментарі вчених Навчально-наукового інституту права та психології Національного університету “Львівська політехніка”, вітчизняних і зарубіжних науковців, експертні оцінки та рецензії провідних фахівців у галузі права. На авторів опублікованих матеріалів покладається повна відповідальність за підбір, точність наведених фактів, цитат, економіко-статистичних даних, відповідної галузевої термінології, власних імен та інших відомостей. Матеріали публікуються у послідовності їх надходження.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – № 824. – 468 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Доктринальний аналіз феномену поведінки особи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Петрончак, Ю. О.
    Здійснено доктринальний аналіз феномену поведінки особи, зокрема запропоновано сучасну класифікацію наукових підходів щодо його пізнання та розуміння, зокрема з погляду концепції юридичних поглядів. Проведен доктринальный анализ феномена поведения лица, в частности, предложена современная классификация научных подходов относительно его познания и понимания, в том числе, с точки зрения концепции юридических взглядов. The social phenomenon of person behaviour is investigated in the article, in particular, modern classification of scientific approaches is offered in relation to his cognition and understanding.