Energy Engineering and Control Systems. – 2021. – Vol. 7, No. 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59978

Науковий журнал

Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2015 року.

Energy Engineering and Control Systems = Енергетика та системи керування : науковий журнал / Lviv Politechnic National University ; editor-in-chief Yevhen Pistun. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2021. – Volume 7, number 1. – 88 p.

Зміст


1
7
17
26
32
38
48
56
62
68
73
79
87

Content (Vol. 7, No 1)


1
7
17
26
32
38
48
56
62
68
73
79
87

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Analysis of computer modelling results on fuel rods strength and condition at reduced or absent cooling caused by accident
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-01) Лис, Степан; Lys, Stepan; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті представлена феноменологія поведінки твелів у важкій аварії. Як приклад наведено опис експерименту з важким пошкодженням 19-твельної збірки типу ВВЕР, проведеного на установці CORA (Дослідницький Центр Карлсруе, Німеччина). Представлені умови випробування і результати посттестових досліджень збірки. Наведено короткий опис твельного коду RAPTA-SFD, який брав участь у Міжнародній Стандартній Проблемі ISP-36. Представлені основні результати розрахункового моделювання експерименту CORA-W2 з використанням коду RAPTA-SFD. Серед представлених експериментально-розрахункових результатів значне місце займають дані щодо поведінки елементів з нержавіючої сталі. Конструкція випробуваної в експерименті CORA-W2 збірки містила значну кількість сталевих елементів: дистанціюючі решітки, направляючий канал, оболонка поглинаючого елемента. Дистанціюючі решітки і направляючий канал сучасної удосконаленої тепловиділяючої збірки (УТВЗ) ВВЕР-1000 виготовляються з цирконієвого сплаву, тому відносні кількісні характеристики хімічних взаємодій матеріалів з нержавіючої сталі для сучасної УТВЗ в аналогічних умовах будуть значно нижчі.