Проблеми економіки та управління. – 2004. – №507

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8422

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”, інших вітчизняних та закордонних вищих закладів освіти. Розглядаються актуальні питання економіки, а саме впровадження інноваційних процесів в сучасних умовах, поліпшення інвестиційних процесів, формування конкурентної стратегії підприємств, а також проблеми управління, серед яких функціонування підприємств у нестабільному середовищі, застосування нових технологій в інформаційних системах менеджменту, використання маркетингового аналізу, логістичних методів та контролінгових заходів, стимулювання інноваційної діяльності у виробничих системах. Матеріали становлять інтерес для наукових працівників і спеціалістів відповідних галузей промисловості, викладачів та аспірантів вищих навчальних закладів освіти і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – № 507 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. . – 196 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення рівня гармонійної участі персоналу управління у вирішенні проблем маркетингу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Гронська, Н. С.; Шпак, Н. О.
    Розглянуто методологічні можливості визначення рівня гармонійної участі персоналу у вирішенні таких важливих проблем маркетингу, як його вплив на підвищення професійної активності, гармонійної привабливості та конкурентоспроможності підприємства. The opportunities of a method of definition of a level of harmony participation of the personnel in the decision of such important problems of marketing as its influence on increase of professional activity, of harmony appeal and competitiveness of the enterprise are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування методів гармонізації відношень у розв’язанні завдань маркетингу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Гронська, Н. С.
    Розглянуто методологічні засади і методи обертової асиметрії та участі служб і відділів промислового підприємства у розв’язанні завдань маркетингу, які покладено в основу методики, що підлягає апробації у відкритому акціонерному товаристві "ЛАМП". The methodological principles both methods of turnaround asymmetry and definition of a level of harmonious participation of services and departments of the industrial enterprise in the decision of the tasks of marketing are considered which are fixed in a basis of a technique, which is subject to approbation in open joint-stock company "LАMP".