Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. – 2020. – Випуск 7

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56131

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Інформаційні системи та мережі» є правонаступником збірника наукових праць «Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: «Інформаційні системи та мережі» який започатковано у 1997 р. У журналі публікуються статті англійською та українською мовами. Вісник індексується в Google Scholar та Index Copernicus.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Інформаційні системи та мережі / Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор В. В. Пасічник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. – № 7. – 108 с.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі

Зміст


1
8
16
24
35
42
51
59
70
78
87
107

Content


1
8
16
24
35
42
51
59
70
78
87
107

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтелектуальна система формування персональних освітніх траєкторій в галузі ІТ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Пришляк, Андрій; Кунанець, Наталія Едуардівна; Пасічник, Володимир Володимирович; Pryshliak, A. A.; Kunanets, N. E.; Pasichnyk, V. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано процеси розвитку освітньої галузі на етапах середньої та вищої освіти. Запропоновано створити інтелектуальну рекомендаційну систему для формування персональних освітніх траєкторій. Вибір майбутнього фаху зазвичай залежить від великої кількості найрізноманітніших чинників, але в основі процедур ухвалення відповідних рішень покладено середній рівень успішності здобувача освіти у певних предметних областях. Такий процес супроводжується аналізом таких чинників, як особисті вподобання, майбутні перспективи та комплекс соціокомунікаційних параметрів. Запропонована система повинна враховувати ризики та здійснювати пошук оптимальних шляхів формування ефективної освітньої траєкторії. Успішне функціонування системи істотно залежить від рівня реалізації автоматизованого інформаційно-технологічного комплексу, який створюється для забезпечення потреб у формуванні освітнього менеджменту, котрий покликаний забезпечувати її повними та актуальними даними для коректного виконання нею відповідних завдань. Опрацювання великих обсягів інформації як правило передбачає обов’язкове використання “великих даних” з метою якомога повнішого та поглибленого аналізу та дослідження зазначеної проблеми.