Теплоенергетика. Інженерія довкілля. Автоматизація. – 2014. – №792

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25349

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику публікуються результати закінчених науково-дослідних робіт співробітників, аспірантів, студентів Національного університету “Львівська політехніка” та науковців інших установ. Вісник призначений науковим співробітникам та інженерам, які працюють у галузях автоматизації технологічних процесів, автоматики, теплоенергетики, водопостачання, водовідведення, гідравліки, теплогазопостачання та вентиляції, техногенно-екологічної безпеки виробничих процесів і технологій.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 792 : Теплоенергетика. Інженерія довкілля. Автоматизація / відповідальний редактор Є. П. Пістун. – 83 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Переваги застосування поворотної заслінки для регулювання витрат великих потоків
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Кріль, С. О.
    Розглянуто переваги застосування поворотної заслінки для регулювання витрат великих потоків, моделюються динамічні характеристики поворотної заслінки у комплексі з частотно керованим електроприводом. The positive aspects of using a butterfly valve to control the outlet pressure of the oil pumping station are discussed in the article. The importance of the pressure control in oil pipeline to ensure its safe operation is emphasized. The dependence of the differential pressure on the butterfly valve, which was experimentally obtained in the oil pipelines in operation, is also analyzed in this article. The uneven impact of butterfly valve on the hydrodynamic regime of the main oil pipeline is demonstrated. The article points out the need to change velocity of the butterfly valve rotation especially in the inefficient and too large throttling areas.ф