Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18378

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету „Львівська політехніка”, а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України та Польщі. Серед економічних проблем чільне місце займають питання, пов’язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, вирішення актуальних завдань поглиблення і розширення інноваційних процесів в різних сферах господарювання, з удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. Серед проблем управління автори у своїх публікаціях значну увагу звертають на висвітлення проблем удосконалення системи управління інноваційною діяльністю, використання сучасних інформаційних технологій та інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, забезпечення розвитку кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Всі представлені матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 356 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Обслуговування споживачів на ринку склопрозорих конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Наконечна, Т. В.
    Висвітлено поняття «обслуговування споживача», показано вагому роль процесу обслуговування споживача в контексті підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства, а також описано елементи обслуговування споживача, які має використовувати промислове підприємство у своїй діяльності, пов’язаній з обслуговуванням. The concept of «maintenance of user» has been reflected, the valuable role of the process of maintenance of user in the context of an increase of competitiveness of the industrial enterprise has been showed, the elements of maintenance of user, which an industrial enterprise must use in its activity conneced with service have been described.