Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18378

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету „Львівська політехніка”, а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України та Польщі. Серед економічних проблем чільне місце займають питання, пов’язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, вирішення актуальних завдань поглиблення і розширення інноваційних процесів в різних сферах господарювання, з удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. Серед проблем управління автори у своїх публікаціях значну увагу звертають на висвітлення проблем удосконалення системи управління інноваційною діяльністю, використання сучасних інформаційних технологій та інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, забезпечення розвитку кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Всі представлені матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 356 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Петрицька, О. С.
    Висвітлено питання актуалізації маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості. Розглянуто роль і значення маркетингу як невід’ємного елемента розвитку галузі. У статті підкреслюється, що створення інноваційної моделі розвитку на підприємствах легкої промисловості не можливе без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу. The article explores the question of marketing activity of the enterprises of the light industry. A role and value of marketing is considered as inalienable element of development of branch. Creating innovative models of development for the enterprises of light industry is impossible without a radical restructuring of the organizational structure based on the concept of marketing.