Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2001. – №417

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8404

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До дев’ятого збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми підприємництва, менеджменту, інвестиційної та інноваційної діяльності, регулювання економіки України тощо. Значну частину збірника становлять статті, які пройшли апробацію на міжнародній конференції “Підприємництво в Україні: проблеми, шляхи розвитку“, що відбулася у березні 2000 року в Інституті підприємництва та перспективних технологій при Національному університеті “Львівська політехніка“. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих закладів освіти, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка“, 2001. – № 417 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 556 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми і перспективи регіонального розвитку малого рекреаційного бізнесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Бойчук, І. В.; Гончарук, Л. Я.; Турянський, Ю. І.
    Розглянуто питання розвитку малого рекреаційного бізнесу на прикладі західного регіону України з урахуванням унікального природно-ресурсного потенціалу Українських Карпат та потреб туристичного ринку. In the article the questions of development of small recreational business on an example of western region of Ukraine with allowance for of unique natural and resource potential of the Ukrainian Carpathians and requirements of the tourist market are considered.