Проблеми економіки та управління. – 2016. – №847

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34841

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та працівників Інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”, а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України. Серед економічних проблем чільне місце займають питання, пов’язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, вирішення актуальних завдань поглиблення і розширення інноваційних процесів у різних сферах господарювання, з удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. У своїх публікаціях автори значну увагу звертають на висвітлення проблем удосконалення системи управління інноваційною діяльністю, використання сучасних інформаційних технологій та інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, забезпечення розвитку кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Усі подані матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Проблеми економіки та управління : збірник наукових праць : присвячується 200-літтю Львівської політехніки / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 847. – 280 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Е-channel migration strategy – a double-edged sword?
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Bondos, І.
    As companies implement multichannel strategies and attempt to manage consumers' multichannel behavior, the migration of customers from traditional to new and alternative channels seems ubiquitous. The literature distinguishes two main types of customer migration strategies – forced and voluntary customer E-channel migration strategies. The purpose of this analysis will be an indication of the potential consequences of a customer migration strategy to the online channel – such a solution is increasingly applied by service providers. However, it should be aware of the consequences of such a solution – these consequences are favorable as well as unfavorable to the strategy initiator. To achieve this objective achievements of scientific literature has been analyzed. Оскільки компанії реалізовують багатоканальні стратегії і намагаються управляти багатоканальною поведінкою споживачів, міграція споживача від традиційних до нових і альтернативних каналів здається всюдисущою. У літературі розрізняють два основні типи стратегій міграції споживачів – вимушена та добровільна міграційна стратегії споживача E-каналу. Метою цього аналізу є виявлення потенційних наслідків міграції клієнтів до онлайн-каналу – таке рішення все частіше застосовується тими, хто надає послуг. Проте необхідно усвідомлювати наслідки такого рішення, що є як сприятливими, так і несприятливими для стратегії ініціатора. Для досягнення цієї мети проаналізовано досягнення наукової літератури.