Computational Problems Of Electrical Engineering. – 2018 – Vol. 8, No. 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/57988

Науково-технічний журнал

Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2011 року.

Computational Problems of Electrical Engineering = Обчислювальні проблеми електротехніки : науково-технічний журнал / Lviv Politechnic National University ; editor-in-chief Yuriy Bobalo. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. – Volume 8, number 2. – Р. 41–108.

Зміст


41
49
59
66
73
79
88
95

Content (Vol. 8, No 2)


41
49
59
66
73
79
88
95

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Proposals for a cargo anti-sway method using motor torque control
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-10-10) Шестака, Анатолій; Мельнікова, Любов; Shestaka, Anatolii; Melnikova, Lubov; National University “Odessa Maritime Academy”; Odessa National Polytechnic University
    У роботі розглянуто метод гасіння коливань вантажу шляхом управління моментом приводного асинхронного двигуна з використанням сучасних частотно-керованих електроприводів. Детально розглянуто процес коливань у двомасовій системі “візок-вантаж” механізму пересування вздовж консолі причального контейнерного перевантажувача. Записані основні рівняння, що пов’язують тягове зусилля і кут відхилення вантажу від вертикалі, на основі яких формується закон управління моментом приводного двигуна за умови нульового відхилення вантажу від вертикалі наприкінці етапів розгону і гальмування. Сформульовані базові принципи інженерного підходу до вирішення задачі гасіння коливань доступними сьогодні день технічними можливостями частотно-керованого електроприводу, а також до розробки основних алгоритмів керування VFD в цьому процесі. У статті наведено результати моделювання поведінки в режимах розгону-гальмування двомасової системи “візок-вантаж” для характерних співвідношень маси вантажу та довжини канату, які підтверджують можливість гасіння коливань вантажу шляхом безпосереднього управління моментом приводного двигуна. Модель базується на реальних технічних даних контейнерного перевантажувача Liebherr P-179 L Super. Важливою особливістю методу є відсутність імпульсів знакозмінного моменту на валу: момент хоч і змінює знак, але цей процес відбувається плавно і повністю керовано, в точній відповідності до завдання, а процес розгону з гасінням коливань є повністю керованим, наслідком чого є відповідність швидкості візка та моменту двигуна до закладених технологічних і технічних обмежень. Метод є простим у технічній реалізації: генератор косинусоїди і обчислювач зусилля можуть бути закладені в алгоритми окремого керуючого PLC разом з алгоритмом перемикання режимів VFD з управління моментом на стадії розгону-гальмування на автоматичну стабілізацію швидкості на стадії пересування вантажу із сталою швидкістю.