Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2020. – Volume 2, number 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55898

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львівська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. – Volume 2, number 1. – 135 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку

Зміст (том 2, № 1)


1
13
21
29
37
46
59
70
78
87
97
107
122
135

Content (Vol. 2, No 1)


1
13
21
29
37
46
59
70
78
87
97
107
122
135

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення системи управління якістю підприємств – виробників будівельних матеріалів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Двуліт, З. П.; Ільницька, К. О.; Завербний, А. С.; Передало, Х. С.; Dvulit, Z. P.; K. O. Ilnytska.; Zaverbnyj, A. S.; Peredalo, K. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто проблему необхідності запровадження та моніторингу системи управління якістю на прикладі галузі виробництва будівельних матеріалів. Проаналізовано ринок обсягів виробництва будівельних матеріалів у 2013–2018 рр., суб’єктів господарювання у галузі виготовлення виробів із цегли та підприємства у галузі будівельних матеріалів за 2010–2018 рр. Розвинено алгоритм виконання процесу контролювання засобів моніторингу та вимірювального устаткування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингових рішень у системі управління підприємством
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Двуліт, З. П.; Левченко, О. В.; Деркач, Д. М.; Dvulit, Z. P.; Levchenko, O. V.; Derkach, D. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Державний університет інфраструктури та технологій; Lviv Polytechnic National University; State University of Infrastructure and Technologies
    Висвітлено підходи до визначення сутності поняття “маркетинг”. Запропоновано процес розроблення та ухвалення маркетингових рішень на підприємстві. Сформовано послідовність оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Запропоновано інтегральний показник оцінювання рівня такої ефективності, що охоплює показники ефективності: збуту, заходів просування, товарної політики, цінової політики та інших маркетингових заходів. Систематизовано рівні ефективності маркетингової діяльності, їхні відповідні характеристики та заходи щодо їх підвищення.