Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2020. – Volume 2, number 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55898

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львівська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. – Volume 2, number 1. – 135 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку

Зміст (том 2, № 1)


1
13
21
29
37
46
59
70
78
87
97
107
122
135

Content (Vol. 2, No 1)


1
13
21
29
37
46
59
70
78
87
97
107
122
135

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Циркулярна модель взаємозв’язку інноваційної системи ємності підприємства та експортної діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Жигало, О. Ю.; Zhyhalo, O. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано сучасний стан експорту результатів інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. На підставі отриманих результатів ідентифіковано низький рівень розвитку технологічного експорту в Україні на фоні існування інноваційної ємності вітчизняних бізнес-структур. З метою активізації експортної діяльності та подальшого нарощення інноваційної ємності українських підприємств розроблено та обґрунтовано циркулярну модель взаємозв’язку інноваційної ємності та експортної діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналізування факторів впливу на толінгові операції підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Адамів, М. Є.; Коць, І. І.; Adamiv, M. Ye.; Kots, I. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Охарактеризовано інструментарій аналізування факторів впливу на толінгові операції підприємств. На підставі результатів анкетного опитування визначено ключові фактори впливу на толінгові операції підприємств та вибрано репрезентативні індикатори, які відображають їхній вплив. Розроблено та обґрунтувано кореляційнорегресійні залежності індикаторів інтерпретації найвагоміших внутрішніх факторів впливу та зовнішніх факторів впливу на результативний показник виконання толінгових операцій підприємства.