Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні. – 2012. – Випуск 46

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16086

Український міжвідомчий науково-технічний збірник

В Українському міжвідомчому науково-технічному збірнику “Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні“ висвітлюються результати теоретичних та експериментальних досліджень в галузі створення і впровадження у виробництво автоматичного та автоматизованого обладнання різноманітного призначення, а саме: технічних засобів транспортування та подачі на технологічні операції; обладнання викінчувального оброблювання та зміцнення виробів; контрольних автоматів, інструменту; систем автоматичного керування. Подаються матеріали щодо розробки новітніх технологій та засобів обробки деталей; досліджень математичних моделей технологічного обладнання, систем, прогресивних технологій тощо. Збірник призначений для наукових, інженерно-технічних працівників підприємств, НДІ, КБ і для викладачів, аспірантів, магістрів та студентів старших курсів вищих закладів освіти і є авторитетним науковим виданням, що висвітлює результати актуальних теоретичних та експериментальних досліджень науковцями багатьох ВНЗ та науково-дослідних організацій України. Бібліографія в кінці статей.

Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні : український міжвідомчий науково-технічний збірник / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор З. А. Стоцько. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – Випуск 46. – 168 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Підвищення ефективності роботи когенераційних машин за рахунок удосконалення системи запалення двигуна внутрішнього згоряння
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Білявський, М. Л.; Кузьо, І. В.; Шоловій, Ю. П.
    Розглянуто один із варіантів удосконалення системи запалення двигуна внутрішнього згоряння з метою підвищення ефективності роботи когенераційних машин. Для підтвердження наукової та практичної цінності запропонованого технічного рішення проведені комплексні експериментальні дослідження. Considered one of variants improvement of the system of lighting of combustion engine with the purpose of increase of efficiency of work cogeneration machines. For confirmation of scientific and practical value of the offered technical solution complex experimental studies are undertaken.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка системи регулювання потужності вітроколеса за рахунок зміни кута атаки лопатей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Корендій, В. М.; Кузьо, І. В.
    На основі спрощеної кінематичної схеми горизонтально-осьової вітроустановки з механізмом зміни кута атаки лопатей побудовано диференціальне рівняння їх обертального руху за дії аеродинамічних, інерційних і гравітаційних сил та моменту регулювання. Визначення параметрів руху та побудова відповідних часових діаграм проводилися з урахуванням змінної у часі швидкості повітряного потоку. The differential equation of blade rotational motion under the influence of aerodynamic, inertial and gravitational forces and regulation moment was built on the basis of the simplified kinematic scheme of horizontal axis wind turbine with the mechanism of change of blades attack angle. The determination of motion parameters and the construction of appropriate time diagrams were realized taking into consideration time dependencies of wind-flow speed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Встановлення конструктивно-силових параметрів та дослідження руху коливальних мас у вібраційній машині з аероінерційним збуренням
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кузьо, І. В.; Ланець, О. В.; Шпак, Я. В.
    Наведено аналітичні залежності для встановлення інерційно-жорсткісних та силових параметрів механічної коливальної системи, що забезпечують робочі білярезонансні режими роботи вібраційної машини з аероінерційним збуренням. Складено математичну модель такої машини та проаналізовано рух її коливальних мас та маси дебалансу в перехідних та усталених режимах роботи.