Інформаційні системи та мережі. – 2003. – №489

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8412

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Статті, вміщені у віснику, підготовлено за результатами закінчених науково-дослідних робіт з теоретичних основ інформатики, систем баз даних та знань, інформаційного моделювання, розподілених інформаційних систем та мереж. Для науковців, інженерно-технічних працівників, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 489 : Інформаційні системи та мережі / відповідальний редактор В. В. Пасічник. – 335 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Система опрацювання структури електронного підручника
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Висоцька, В. А.
    The problems of e-teaching systems based on the Intranet technologies development are considereded in this paper. Розглядаються проблеми створення систем електронного навчання на основі застосування Intranet технологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Математичне моделювання процесів дистанційного навчання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Голощук, Р. О.; Литвин, В. В; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.
    The questions of mathematical models s of processes of distance education (remote training) are highlighted in this article. Creation of the integrated net oriented informational-educational environment is based on them. The indicated questions are actual in connection with implantation of technologies of distance learning and inextricably related with didactic and methodological aspects of the educational process. Стаття присвячена питанням побудови комплексу математичних моделей процесів дистанційного навчання, на яких базується створення інтегрованого мережевоцентричного інформаційно-навчального середовища. Зазначені питання є актуальними у зв’язку з упровадженням технологій дистанційного навчання і нерозривно пов’язані з дидактичними та методологічними аспектами навчального процесу.