На шляху до синтезу філософії, науки та релігії. – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/19888

Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Людина. Всесвіт. Абсолют. Класичний, некласичний, постнекласичний та езотеричний підходи"

У збірнику матеріалів конференції розглядаються різноманітні шляхи осмислення взаємовідношень між Людиною, Всесвітом та Абсолютом. Висвітлюються філософські, наукові, релігійні та езотеричні підходи до з’ясування сутності цих понять з метою створення цілісного бачення місця людини у Всесвіті. Для усіх, хто цікавиться сучасними проблемами філософії, науки, релігії та езотеризму.

На шляху до синтезу філософії, науки та релігії : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Людина. Всесвіт. Абсолют. Класичний, некласичний, постнекласичний та езотеричний підходи", 19–20 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра філософії, Громадське об’єднання "Сходження" ; [за редакцією І. В. Карівця]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 200 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Роздуми про відношення «aбсолют-людина», або про осяжність і непізнаваність aбсолюту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Карівець, Ігор
    Автор стверджує, що відношення «абсолют-людина» є невизначеним та непоясненим. Тому воно потребує аналізу обидвох складових: абсолюту і людини. Автор доходить висновку, що абсолют не можна визначити позитивно, бо він є безвимірним: прихованим, непроявленим тощо, але його присутність стає очевидною на рівні синтезу протилежностей. Найкраща назва для абсолюту – це апейрон. The author stresses that the “absolutehuman being” relation remains vague and unclear. Therefore its two parts (absolute and human being) should be analyzed. The author came to conclusion that absolute can’t be define positively, because it is immeasurable, but its presence becomes evident on the level of synthesis of oppositions. The best name for absolute is apeiron.