На шляху до синтезу філософії, науки та релігії. – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/19888

Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Людина. Всесвіт. Абсолют. Класичний, некласичний, постнекласичний та езотеричний підходи"

У збірнику матеріалів конференції розглядаються різноманітні шляхи осмислення взаємовідношень між Людиною, Всесвітом та Абсолютом. Висвітлюються філософські, наукові, релігійні та езотеричні підходи до з’ясування сутності цих понять з метою створення цілісного бачення місця людини у Всесвіті. Для усіх, хто цікавиться сучасними проблемами філософії, науки, релігії та езотеризму.

На шляху до синтезу філософії, науки та релігії : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Людина. Всесвіт. Абсолют. Класичний, некласичний, постнекласичний та езотеричний підходи", 19–20 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра філософії, Громадське об’єднання "Сходження" ; [за редакцією І. В. Карівця]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 200 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Філософське осмислення буття митцями Чань (на прикладі китайського поета VIII ст. Хань Чаня)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Шекера, Ярослава
    Досліджено особливості сприйняття довкілля і місця особистості в ньому буддійськими поетами-монахами доби Тан (VІІ-Х ст.). Проаналізовано низку поезій Хань Шаня, розкрито специфіку його чаньської «практики», що постає як не-практика і не-зосередження; показано, як саме через розумове осмислення власної сутності така практика привела поета до чистого споглядання довкілля. The peculiarities of perception of environment and place of personality in it by the buddhistic poets-monks of T’ang period (VІІ–Х cent.) have been investigated. Some poetries of Han Shan have been analyzed, the specific of his chan «practice» that appears as non-practice and non-concentration has been exposed; it has been also shown, how through the mental comprehension of own basic nature such practice brought the poet to pure contemplation of environment.