На шляху до синтезу філософії, науки та релігії. – 2013 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/19888

Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Людина. Всесвіт. Абсолют. Класичний, некласичний, постнекласичний та езотеричний підходи"

У збірнику матеріалів конференції розглядаються різноманітні шляхи осмислення взаємовідношень між Людиною, Всесвітом та Абсолютом. Висвітлюються філософські, наукові, релігійні та езотеричні підходи до з’ясування сутності цих понять з метою створення цілісного бачення місця людини у Всесвіті. Для усіх, хто цікавиться сучасними проблемами філософії, науки, релігії та езотеризму.

На шляху до синтезу філософії, науки та релігії : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Людина. Всесвіт. Абсолют. Класичний, некласичний, постнекласичний та езотеричний підходи", 19–20 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра філософії, Громадське об’єднання "Сходження" ; [за редакцією І. В. Карівця]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 200 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність та її гносеологічне значення у феномені релігійного
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Бевзюк, Наталя
    Автор розглядає гносеологічне взаємовідношення філософської і теологічної проблеми в контексті релігійної метафізики. У статті здійснена спроба обґрунтування гносеологічної єдності Сутності у філософії та теології як проблеми онтологічного існування. Автор розглядає зв’язок філософії і теології на прикладі розкриття єдиного гносеологічного принципу пізнання Сутності. The author considers the epistemological relationship of philosophcal and theological problems in the context of religious metaphysics. The article attempts to justify the epistemological unity of essence in philosophy and theology as a problem of the ontological existence. The author explores the inteconnection between philosophy and theology in the disclosure of a solitary entrance epistemological principle of cognition of the Essence.